• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Sanlin90

Syskonförsök hur boostar man med c vitamin tar man mer än vanligt eller bara börja ta det ?

• Syskonförsök

Minns inte heller var progesteronkrämen heter!
    ?Man kan öka kroppens progesteron nivån naturligt med C-vitamin. C-vitamin har vid doser på minst 750 mg per dag visat sig höja progesteron hos kvinnor?

Sanlin90 skrev 2023-05-27 21:42:26 följande:

Syskonförsök hur boostar man med c vitamin tar man mer än vanligt eller bara börja ta det ?

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-05-27 22:55:03 följande:

Minns inte heller var progesteronkrämen heter!
    ?Man kan öka kroppens progesteron nivån naturligt med C-vitamin. C-vitamin har vid doser på minst 750 mg per dag visat sig höja progesteron hos kvinnor?

Jag drog till med en brustablett på 1000mg ikväll!
  • Veeera

Nu är ÄL här för mig! ÄL-test har stegrat och var positivt idag, upptäckte ÄL-sekret för första gången på tre månader (sedan hormonstopp) igår och har haft värk i två dagar (inte haft tidigare cykler). Så nu känns det äntligen som att alla tecken finns där. vet att det inte är en garanti men jag är ändå glad för det tyder på att något fungerar hehe. 

Min sambo har varit bortrest i ett par nätter och kommer hem ikväll. Vi kommer givetvis mysa ikväll. Men jag undrar kan det vara för sent redan då eller borde vi ha prickat rätt?

jag tempar inte. Testade en månad men grafen var så tokig att jag bara blev stressad av det. Kanske testar nästa månad igen om det inte går vägen!

• Sanlin90

Tycker mig ana något och har fått så många spök på babyplan men det här känns som det är rosa?! Syns säkert inte alls här

• Veeera
    Sanlin90 skrev 2023-05-28 11:58:45 följande:

Tycker mig ana något och har fått så många spök på babyplan men det här känns som det är rosa?! Syns säkert inte alls här

jag kan se lite svagt rosa på andra bilden. 

håller tummarna!

• Sanlin90
    Det vore så sjukt, jag har berättat i någon tidigare tråd att jag hade en vän som tog sitt liv strax efter att min dotter föddes, vi umgicks inte längre pga att hon var alkholist och jag inte orkade, hon frontalkrockade med första lastbilen som kom efter att ha kört på fel sida räcket i motsatt färdriktning i 2 km hon hade sin 6 mån dotter i bilen men dottern klarade sig lyckligtvis.
    jag har drömt mycket om graviditeter och hennes födelsedag att jag föder barn då och att jag blir gravid då, det sjuka är att min äl va på hennes födelsedag nu så vore sjukt med ett super pluss på onsdag på min födelsedag. 
  • Hejvärldenhej

Vad va skönt Veera! Och nej det borde väl inte vara för sent det är väl 24-48 timmar eller något sånt.  håller tummarna 🥚????💕

Ser tyvärr inte Sanlin men hoppas!! Är  säkert att det är svårt att se  på bild. Är det ett helt vanligt test du kör? Eller ett sånt tidigt? Och vilken hemsk historia 💔 men hoppas så klart det är ett tecken

• Sanlin90

Nu är kag iaf 100 på att jag haft äl för pmsen satte igång och jag börjar sura ihop, ska gå ut till macken o köpa godis :(

• Foodie92
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-27 16:31:00 följande:

Foodie92: när vågar du p dig på ert första test? har läst att folk ändå plussar på ÄL+9 så liiite sugen på att ta ett tidigt i morgon 🙈

Och hur går det för dig Sanlin90? tror du också bim 1/6 fortfarande💕

Jag testade idag men de va superblankt, så nu ska ja hålla mig från att testa ett litet tag till 😊 fick ÄL bekräftat lite tidigare så hamnar på BIM 30. Så får se om tempen störtdyker imorgon som den brukar dagen innan mensen kommer.

Ska du testa nått ?
Svar på tråden BIM Juni 2023