BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Syskonförsök hur boostar man med c vitamin tar man mer än vanligt eller bara börja ta det ?
Minns inte heller var progesteronkrämen heter!
?Man kan öka kroppens progesteron nivån naturligt med C-vitamin. C-vitamin har vid doser på minst 750 mg per dag visat sig höja progesteron hos kvinnor?
Syskonförsök hur boostar man med c vitamin tar man mer än vanligt eller bara börja ta det ?
Minns inte heller var progesteronkrämen heter!
?Man kan öka kroppens progesteron nivån naturligt med C-vitamin. C-vitamin har vid doser på minst 750 mg per dag visat sig höja progesteron hos kvinnor?
Nu är ÄL här för mig! ÄL-test har stegrat och var positivt idag, upptäckte ÄL-sekret för första gången på tre månader (sedan hormonstopp) igår och har haft värk i två dagar (inte haft tidigare cykler). Så nu känns det äntligen som att alla tecken finns där. vet att det inte är en garanti men jag är ändå glad för det tyder på att något fungerar hehe.
Min sambo har varit bortrest i ett par nätter och kommer hem ikväll. Vi kommer givetvis mysa ikväll. Men jag undrar kan det vara för sent redan då eller borde vi ha prickat rätt?
jag tempar inte. Testade en månad men grafen var så tokig att jag bara blev stressad av det. Kanske testar nästa månad igen om det inte går vägen!
jag kan se lite svagt rosa på andra bilden.
håller tummarna!
Vad va skönt Veera! Och nej det borde väl inte vara för sent det är väl 24-48 timmar eller något sånt. håller tummarna 🥚????💕
Ser tyvärr inte Sanlin men hoppas!! Är säkert att det är svårt att se på bild. Är det ett helt vanligt test du kör? Eller ett sånt tidigt? Och vilken hemsk historia 💔 men hoppas så klart det är ett tecken
Nu är kag iaf 100 på att jag haft äl för pmsen satte igång och jag börjar sura ihop, ska gå ut till macken o köpa godis :(
Foodie92: när vågar du p dig på ert första test? har läst att folk ändå plussar på ÄL+9 så liiite sugen på att ta ett tidigt i morgon 🙈
Och hur går det för dig Sanlin90? tror du också bim 1/6 fortfarande💕