• Anonym (Vänsterhängd)

Pojkvän med synlig bula

Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?

• Svar på tråden Pojkvän med synlig bula
  • Anonym (My)
    Anonym (Lilla Lisa) skrev 2023-05-17 13:54:12 följande:

Jag skulle kicka upp både kuk o bollar till hans haka 

Go girl!
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Penisstrumpa) skrev 2023-05-18 00:38:13 följande:

En ex hade en speciell slags strumpliknande elastisk påse han behövde ha på penisen för att den inte skulle skava längs benet och ett slags elastiskt skärp typ fäst runt låret och penisen för att den skulle vara still. Men han hade också luftiga byxor så att inte bulan skulle synas så mycket.

Stackars karl, det låter så komplicerat. Jag upplever aldrig att det skaver när min hänger fritt, men det kan ju vara olika så klart. Kanske värre med en osedvanligt lång snopp, vilket jag förmodar att han hade med tanke på speciallösningen.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Giftman82 skrev 2023-05-18 01:32:52 följande:

Att ha den uppåt verkar ju det mest ologiska för mig då den skulle sticka ut över byxlinningen? Dessutom måste det ju göra ont att klämma den hela dagen så?

Den kanske kan vila lite snett uppåt? Tänk klockan halv två ungefär :) Beror ju så klart på vad för sorts kallingar du har samt hur du är skapt. Klart att den inte ska sticka upp ovanför kalsongerna, det är ju ytterst obekvämt.
  • Polyrytm
    Core skrev 2023-05-18 00:47:21 följande:
    Uppåt? Normalhängda har då en pitt som sticker upp ovanför byxlinningen, där kan vi prata osmakligt 
    Precis.
    Icke-kukbärare förstår sig inte på detta.
  • Polyrytm
    Anonym (Bulis) skrev 2023-05-18 03:05:43 följande:

Också*

PS ser jag en tjej som visar för mycket hud örfilar jag henne så sminket flyger av

Roligt det också förmodar jag xD

Rak höger på pattarna så bröstvårtorna lossnar! HÄ HÄ HÄ
  • Anonym (off)
    Core skrev 2023-05-18 00:47:21 följande:
    Uppåt? Normalhängda har då en pitt som sticker upp ovanför byxlinningen, där kan vi prata osmakligt 

Polyrytm skrev 2023-05-18 11:17:41 följande:
    Precis.

Tror ni tillhör det ovanliga med 18-20 cm i slakt tillstånd, ungefär det måttet som krävs om man har byxorna normalt, går man med häng så kan jag väl se problemet.
  • Anonym (Penisstrumpa)
    Anonym (Vänsterhängd) skrev 2023-05-18 07:22:04 följande:
    Stackars karl, det låter så komplicerat. Jag upplever aldrig att det skaver när min hänger fritt, men det kan ju vara olika så klart. Kanske värre med en osedvanligt lång snopp, vilket jag förmodar att han hade med tanke på speciallösningen.
    Ja det var en procedur, han hade en annan sorts påse/skydd för att kunna ha badshorts men den blev det väldig bula i och obekvämt så den använde han så gott som aldrig utan körde lite längre badshorts med cykelbyxor under.
  • Core
    Anonym (off) skrev 2023-05-18 11:31:45 följande:

Polyrytm skrev 2023-05-18 11:17:41 följande:
    Precis.

Tror ni tillhör det ovanliga med 18-20 cm i slakt tillstånd, ungefär det måttet som krävs om man har byxorna normalt, går man med häng så kan jag väl se problemet.
    Det går inte att ha den uppåt oavsett,  inte ens med tights. Ingen har den uppåt utan erektion, stört obehagligt om nån nu skulle lyckas
  • Anonym (Katrin)

Men herre Gud!

Han har stor bula. Var lite hjälpsam och släpp ut den i frihet. Den behöver tömmas!

Stå inte bara där och se på!

• Anonym (sylvester)

Min Pierre får göra det så mycket han vill han

Svar på tråden Pojkvän med synlig bula