Pojkvän med synlig bula
Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?
Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?
Jag skulle kicka upp både kuk o bollar till hans haka
På min pojkvän syns den lite. Man ser konturerna av snoppen på utsidan, på sidan av sömmen fram på byxorna. Inget jag tycker är avsmakligt och skulle ändra på. Hans snopp är väl lite större än genomsnittet och jag förstår att det kan vara svårt för många killar att dölja den på ett bekvämt sätt. Mitt ex la den uppåt och åt sidan lite. Dock kanske inte alla tycker det är speciellt bekvämt. Vissa tjejer kan ju också vara lite avslöjande av vissa kroppsdelar.
Jag tycker i alla fall att det är lite sexigt när man ser konturerna av min pojkväns snopp. För dom som inte vill se en bula eller konturerna av en snopp är det enkelt, titta inte ner mot könet på killarna :)