• Anonym (Vänsterhängd)

Pojkvän med synlig bula

Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?

• Svar på tråden Pojkvän med synlig bula
  • Anonym (sylvester)

Min pierre med bula är så mumsig så

• Anna75g

Min man är oxå väldigt välutrustad så ja, det är klart att det ibland syns att det finns ett stort ?paket? där under. Men vad skall han göra åt det? För mig fungerar det nog mer som lite ?tändvätska? faktiskt. Speciellt när man ser att andra lägger märke till den. Men nej, sunkigt tycker jag verkligen inte det är. Tycker det snarare är sexigt att han har nått som är annorlunda.

• Anonym (K)
    Anonym (Ks) skrev 2023-05-17 14:05:44 följande:
    Hahahahaha dog av garv 
    Man garvar åt någon som föreslår riktigt grov misshandel? Hade det varit lika kul om en kille skrivit att han skulle sparka upp livmodern till hakan på en kvinna? 
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anna75g skrev 2023-05-30 08:59:47 följande:

Min man är oxå väldigt välutrustad så ja, det är klart att det ibland syns att det finns ett stort ?paket? där under. Men vad skall han göra åt det? För mig fungerar det nog mer som lite ?tändvätska? faktiskt. Speciellt när man ser att andra lägger märke till den. Men nej, sunkigt tycker jag verkligen inte det är. Tycker det snarare är sexigt att han har nått som är annorlunda.

Syns det som en odefinierad bula eller brukar den lägga sig längs benet? I det senare fallet blir det ju väldigt påtagligt och kanske kan väcka anstöt hos en del.
  • Anonym (Hängd)
    Anonym (Katrin) skrev 2023-05-18 19:57:46 följande:
    Snittet på Familjeliv verkar vara 21 cm om man ska tro det som skrivs.

Ha ha...
    Jag har bara 20cm.. lite under medel då
  • Anna75g
    Anonym (Vänsterhängd) skrev 2023-06-02 17:54:04 följande:
    Syns det som en odefinierad bula eller brukar den lägga sig längs benet? I det senare fallet blir det ju väldigt påtagligt och kanske kan väcka anstöt hos en del.

Beror ju lite vad han har på sig. När han har tightare jeans på sig blir det som en stor klump i skrevet typ. När han har lite lösare byxor så ligger den längs hans vänstra lår. Enda tillfället det kan bli lite väl tydligt är när han har typ tunnare kostym byxor på sig och den ligger längs med låret. Då syns det verkligen att det är en stor snopp som ligger där.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anna75g skrev 2023-06-13 08:51:07 följande:

Beror ju lite vad han har på sig. När han har tightare jeans på sig blir det som en stor klump i skrevet typ. När han har lite lösare byxor så ligger den längs hans vänstra lår. Enda tillfället det kan bli lite väl tydligt är när han har typ tunnare kostym byxor på sig och den ligger längs med låret. Då syns det verkligen att det är en stor snopp som ligger där.
    Kostymbrallor? då tänker jag bröllop, dop, begravning, födelsedagsfest, släktträff? situationer då det skulle kunna vara rätt opassande att din kille går runt och exponerar sin stora snopp??
  • Anonym (Bettan69)

Vilken lustig tråd! Det är väl härligt med en välhängd grov kuk som syns utanpå byxorna. Ännu roligare är det om man nuddar och känner lite på bulan så att den växer på den stackars killen. Min väninnas äldste son, 23 år så förfasa er inte ok, är oerhört välhängd och jag kan inte låta bli att reta och busa lite med honom när vi ses. En stor bula blir ännu roligare när den är sprängfylld. 

• Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Bettan69) skrev 2023-06-30 11:30:12 följande:

Vilken lustig tråd! Det är väl härligt med en välhängd grov kuk som syns utanpå byxorna. Ännu roligare är det om man nuddar och känner lite på bulan så att den växer på den stackars killen. Min väninnas äldste son, 23 år så förfasa er inte ok, är oerhört välhängd och jag kan inte låta bli att reta och busa lite med honom när vi ses. En stor bula blir ännu roligare när den är sprängfylld. 

Vad tycker han om att du tafsar på honom? Utgår ifrån att ni har en sexuell relation som går utöver att du klämmer på hans bula när ni ses.
  • Anonym (Va)

Vadå opassande att exponera sin stora snopp. Får man en bula får man väl? 

Är drt opassande att tjejer går o exponerar sina bröst. De brukar tom ta på sig tighta kläder så konturerna på brösten syns väldigt tydligt. Vad ska vi göra åt det?

Samma med fiffin. Tights eller jeans gör att jag ser konturerna rätt bra på tjejer också. 

• Anonym (Katta)

Min kille är rätt välhängd och hans organ har nästan samma storlek slak som hård. Den största skillnaden är att den står när han har stånd. Det gör också att den är ganska svår att gömma undan. Den syns längs benet i nästan vilka kläder som helst. Jag tycker det är galet sexigt men det tycker kanske inte alla andra.

• Anonym (Vänsterhängd)

Som med en minikjol eller en djup urringning så passar sig kanske inte en kuk tydligt exponerad innanför byxorna i alla lägen??

• Anonym (Silverkvist)

Min man får också en synlig bula när han har vissa kläder. Sexigt tycker jag. Då vet jag var den är så att sägaSkrattande

• Anonym (S)

Skitfult, sunkigt, trashigt, men vad ska man göra???? Jag har pattar som inte går att gömma ens om jag skulle trä en sopsäck över mig så jag tycker mest synd om karln!

• Anonym (DP)
    Anonym (Bettan69) skrev 2023-06-30 11:30:12 följande:

Så du menar att du i tid och otid kladdar på din väninnas sons penis? Hade en vän till mig gått och tafsat min dotter mellan benen varje gång de ses, hade det inte slutat väl för honom kan jag säga.
  • Anonym (Mig)

Mums! Kan inte låta bli att titta på bulan och fantisera

• Pixie99

En penis syns väl inte särskilt mycket utanpå byxorna så länge den inte är hård, eller?

Men hur jag känner för om det syns eller inte beror väl på situationen. Om vi är lite busiga och jag smeker honom lite medan vi sitter i tv-soffan så att han får stånd, så syns ju konturerna av skaftet väldigt väl en bra bit nerför låret, Man kan även tydligt se ollonets kant om han har lite tajtare jeans till exempel. Det tycker jag i alla fall ser väldigt sexigt ut.

Om det däremot hade varit så när vi är på Ica och handlar eller är hemma på middag hos vänner, så hade jag däremot istället tyckt att det var rätt pinsamt.

• Anonym (Mig)

Ett ex till mig var väldigt välutrustad och använde aldrig boxer, utan var  naken under byxorna. Jag tycker det var väldigt sexig!

• Jim84
    Pixie99 skrev 2023-08-05 18:59:30 följande:

En penis syns väl inte särskilt mycket utanpå byxorna så länge den inte är hård, eller?

Det beror ju på flera faktorer, som vad killen har för kalsonger och byxor (modell samt kvalitet på tyget) samt (så klart) hur stor kuk han har. En del kalsonger saknar påse och har man större så kan det då synas hur den lägger sig vid sidan.
Svar på tråden Pojkvän med synlig bula