• Anonym (Vänsterhängd)

Pojkvän med synlig bula

Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?

• Svar på tråden Pojkvän med synlig bula
  • Anonym (Katrin)

Jag skulle sticka ner min hand under byxan och lägga kuken på rätt plats.

• mandude
    Anonym (Lilla Lisa) skrev 2023-05-17 13:54:12 följande:

Jag skulle kicka upp både kuk o bollar till hans haka 

Så hans haka ser ut som Peter Griffins ;)
  • Polyrytm
    Anonym (Lilla Lisa) skrev 2023-05-17 13:54:12 följande:

Jag skulle kicka upp både kuk o bollar till hans haka 

Tuffing.
  • Anonym (Bulan)

Jag har en väldigt ordentlig bula eller det kanske är mer som det härinne verkar som kvinnor verkar tycka vara avsmakligt en väldigt markerad kuk då den ligger längs med benet. Jag har dock vett nog att inte använda ljusa byxor då jag vet att den blir för tydlig då men anser ni att det finns mer jag kan göra?

Jag kan tyvärr inte ha den mer i mitten då den i sådana fall går hela vägen bak och kläms om jag sitter ner. Vad tråkigt att höra att vissa finner det avsmakligt då det inte är något jag försöker ha.

Men är det då lika avsmakligt när kvinnors bröst eller "stora blygder" syns. Jag hatar ordet bullfitta så det vill jag inte använda.

• Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Bulan) skrev 2023-05-17 21:25:23 följande:

Jag har en väldigt ordentlig bula eller det kanske är mer som det härinne verkar som kvinnor verkar tycka vara avsmakligt en väldigt markerad kuk då den ligger längs med benet. Jag har dock vett nog att inte använda ljusa byxor då jag vet att den blir för tydlig då men anser ni att det finns mer jag kan göra?

Jag kan tyvärr inte ha den mer i mitten då den i sådana fall går hela vägen bak och kläms om jag sitter ner. Vad tråkigt att höra att vissa finner det avsmakligt då det inte är något jag försöker ha.

Men är det då lika avsmakligt när kvinnors bröst eller "stora blygder" syns. Jag hatar ordet bullfitta så det vill jag inte använda.

Kan du inte låta den ligga uppåt helt enkelt? Om du använder vanliga kalsonger med påse.

(Det heter osmakligt)
  • Anonym (Penisstrumpa)

En ex hade en speciell slags strumpliknande elastisk påse han behövde ha på penisen för att den inte skulle skava längs benet och ett slags elastiskt skärp typ fäst runt låret och penisen för att den skulle vara still. Men han hade också luftiga byxor så att inte bulan skulle synas så mycket.

• Core
    Anonym (Vänsterhängd) skrev 2023-05-17 22:13:47 följande:
    Kan du inte låta den ligga uppåt helt enkelt? Om du använder vanliga kalsonger med påse.

(Det heter osmakligt)
    Uppåt? Normalhängda har då en pitt som sticker upp ovanför byxlinningen, där kan vi prata osmakligt 
  • Giftman82

Att ha den uppåt verkar ju det mest ologiska för mig då den skulle sticka ut över byxlinningen? Dessutom måste det ju göra ont att klämma den hela dagen så?

• Anonym (Bulis)

Vad är problemet? Sluta stirra där nere då. Likadant med tjejer som har på sig lite kläder, tajta kläder, urringning mm. Vi får inte säga vad ni ska ta på er eller stirra avsmakligt. Gäller er Och så, gummor. Det är så här lika rättigheter ser ut som ni kräver. En bula i byxan mao hahaha

• Anonym (Bulis)

Också*

PS ser jag en tjej som visar för mycket hud örfilar jag henne så sminket flyger av

Roligt det också förmodar jag xD

Svar på tråden Pojkvän med synlig bula