Dragqueens som intar bibliotek ja eller nej
Ja / Nej
Ja / Nej
Ni som är pro detta och annan genusideologi vill jag rekommendera att studera bakgrunden till väldigt mycket av genusforskningen bakom av psykologen John Money, givetvis är transsexualitet äldre än honom, men han var vad skall man säga, personen bakom att sprida det ideologiskt. Kopplingen till pedofili finns även där.
Dragqueens som läser sagor för barn sprider omedvetet eller medvetet reklam för hans väldigt störda ideer.
Ni som är pro detta och annan genusideologi vill jag rekommendera att studera bakgrunden till väldigt mycket av genusforskningen bakom av psykologen John Money, givetvis är transsexualitet äldre än honom, men han var vad skall man säga, personen bakom att sprida det ideologiskt. Kopplingen till pedofili finns även där.
Dragqueens som läser sagor för barn sprider omedvetet eller medvetet reklam för hans väldigt störda ideer.
Ytterligare beskrivningar av vad den där sjuka mannen höll på med: en.wikipedia.org/wiki/John_Money
Det är inte transpersoners fel att HAN var en äcklig idiot och det finns ingen som helst koppling mellan de två sakerna.
Ja. Drag queens överallt.
Därför att Drag är vuxenunderhållning!
Män som ikläder sig utmanande kvinnliga attribut och är fräcka är gränsöverskridande och det är hela meningen.
Hela kontexten är absurd och förvirrande för barn.
Män som ikläder sig utmanande kvinnliga attribut och är fräcka är gränsöverskridande och det är hela meningen.
För mig är det viktigt att lära barn att det finns en variation av människor och att definitionen normalt egentligen inte finns. Drag är fina och ofta väldigt roliga med mycket energi och kreativitet enligt min erfarenhet.
så jag säger ja.
Håller med detta. Tänker att drag är och ska vara underhållning för vuxna och inget som små barn behöver introduceras till.
En reflektion - som barn kände jag till begreppet drag queen tidigt, men inte transperson. Så när jag senare fick höra talas om transpersoner var det den bilden jag först hade i huvudet - att det var nånting exotiskt med utklädda män och starkt anspel på sex. Jag tycker att den mer performativa och överdrivna aspekten inte är det första som barn behöver se när de ska lära sig tolerans för olika könsuttryck.
Jag har fortfarande svårt att förstå varför man ska slösa 8k/h skattemedel för att se "strippor" med kläder
Funderar på om jag ska utbilda mej själv till väregrundskonsult och ordbajsa något om genus och stukturer (det är ändå ingen som fattar vad jag säger) och hbtq certifiera min kommun, det är korkat, det är -dumt men man får faktiskt ett värdelöst värdegrunds diplom och jag kan få 5k/person.