• Anonym040

Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

• Svar på tråden Är alltid kåt
  • Anonym (HH)

Likadant för mig. Separerade från min sambo för knappt ett år sedan, och sen dess har jag knullat som en tok. Älskar att män tänder på mig, jag blir så otroligt våt och vill bara mer och mer. Min bästa vän säger att hon trodde jag i princip var nunna när jag var i ett förhållande men att hon uppenbarligen haft det om bakfoten 🙈

• Anonym (Nyskild)

För min del blev det en enorm skillnad när jag äntligen skiljde mig från min man. Under lång tid (+10 år) hade vi haft minimalt med sex. Mest beroende på mig. 

Trodde jag. Jag hade ingen lust på grund av hans hela tiden ökande övervikt, eviga tittande på sport, och att han aldrig hjälper till hemma. När han väl fick "komma till" så var det hela över på 1 minut.

Nu har jag massor av sex. Med olika män. Unga, jämnåriga, även några äldre. Men jag föredrar yngre, omtänksamma dom tar hand om mig låter mig njuta.

Sen vilken skillnad i potens och uthållighet ohh säger jag bara .....Tungan ute

• Anonym (Härligt ju!)

Inget som helst fel med det alls. Man ska bejaka sina lustar! Så länge man inte skadar eller sårar någon så är det bara att köra på. 

Själv är jag alltid öppen för nya erfarenheter. 

• Anonym (Dr love)
    Anonym040 skrev 2023-05-29 21:56:09 följande:
    Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

Ett lika fantastiskt som vanligt fenomen skulle jag säga. Förekommer också hos oss män skulle jag säga men kanske inte i lika hög grad. Att kvinnan som lämnar en längre relation återfår eller upplever en ny grad av kåthet är helt normalt, ofta berättar de kvinnor jag själv mött att deras aptit för sex, tankar kring det och framförallt känslan av att vara attraktiv och uppvaktad av män i sin omgivning driver deras lustar till helt nya nivåer vilket initialt kan verka främmande och väcka frågor. 

Kvinnor lever ju i en värld där männen under alla tider definierat hennes sexualitet tyvärr, vilket förstås påverkar hennes förhållningssätt till sex i många situationer. Det krävs som sagt två för att dansa tango och många relationer må starta i ett intensivt tempo då båda är kära och relationen är ny men snart finner man sig i en ganska medioker energi vad gäller sex. Dels påverkad av allt runt om förstå, jobb, barn, vänner och annat, plus omvärldens förväntningar, och de förväntningar man har på sig själv baserat på hur man uppfattar att det bör vara. Till detta skall tilläggas att vi alla har olika sexuell nivå som vi ibland också döljer för oss själva för att just passa in, eller så finns den där redo att upptäckas och kan även ha varit tillbakatryckt av en partner.

När det gäller kvinnor brukar det därför ske förändringar då tex barnen blir äldre och flyttar hemifrån, vid en separation eller skilsmässa. Finns få kvinnor som är så energirika och energiska som kvinnor som ånyo öppnar upp för dejtande som tex nyskild är min egen erfarenhet. Vad kan vi män lära oss av detta? Ja först och främst vikten av att se sin kvinna, uppvakta henne, uppskatta henne, våga vårda den gemensamma såväl som individuella sexualiteten, och sin hälsa och relation i övrigt. 

Sen tycker jag personligen att det finns inget så attraktivt Sommen kvinna som bejakar sin sexualitet, vill leva ut, är öppen för spännande och intensiva möten. Att sedan komma på att man tänder på sex med fler män är en relativt vanlig fantasi hos kvinnor kopplad till just att bli sedd, omhändertagen och uppskattad, det maximala av allt, fyra ögon som njuter av vad de ser, fyra händer som upptäcker, undersöker och smeker, två kukar som reagerar och interagerar, berör och penetrerar. 

• Mrs X

Jag förstår dig  p r e c i s!
    Inte heller jag tände på min man under massor av år och förhållandet var öht dåligt. Jag hade gått på total sexuell sparlåga i minst 10 år åsså vips i samband med separationen ökade min sexlust drastiskt. Jag fantiserade precis som du mycket och jag gjorde verklighet av en hel del så som flera män samtidig, dp, sex med yngre män, tjejsex/sex med par osv. Jag tänker så här: Jag förstår att man kan funder om det man gör verkligen är fullt normalt eller ok, men du jag tänker att du kan vara helt lugn; det är fullt normalt! Så fortsätt utforska och njuta av det bästa fritidsnöjet samtidigt som du tar väl hand om dig själv och lita på att din magkänsla leder dig rätt.

• Roadking1963

Mrs X, jag tycker det är en både intressant och spännande vändning, och jag kan imponeras av hur du numera väljer att dricka livet i djupa klunkar. Tag väl vara om dig och njut av livet/sexlivet det är du värd.

• lejon 789

Underbart att höra och det gör mig så kåt när en kvinna säger eller skriver att hon är kåt. Att du dessutom vågar släppa loss alla fantasier är ju ännu härligare. Kan ju vara hoppas att jag råkar komma i din väg 😉

• Pussan
    Anonym040 skrev 2023-06-15 11:23:21 följande:

Jag bor inte i Malmö, nära Göteborg. Var ett par veckor sedan jag skrev. Är så glad att inte bli dömd. Vill gärna höra om det finns fler kvinnor och män som har ett liknande sexliv. Som sagt jag älskar att ha sex med två män och jar kommit på att jag gärna vill ha fler. Börjat fundera på gruppsex med båda könen. Någon här inne som varit med om det och hur var det?

More is more! Sån gudomlig känsla när killarna väntar på sin tur att få köra kuken i mig.... har haft fem som mest och det är ju bara underbart
  • Freddie K

Det är väl bra att du kan leva ut dina sexuella fantasier, så länge som du inte gör något du inte vill eller kommer få ångra. Jag är också alltid kåt och har många fantasier, men de lär jag aldrig få leva ut. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Taurus)

Anonym 040!

Glöm inte att lämna en rapport om händelsen, detaljerad, tack.

Lycka till och ha en skön stund.

Svar på tråden Är alltid kåt