• Anonym040

Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

• Svar på tråden Är alltid kåt
  • Man 78
    Anonym (Nyskild) skrev 2023-06-16 12:48:31 följande:
    Är alltid kåt

För min del blev det en enorm skillnad när jag äntligen skiljde mig från min man. Under lång tid (+10 år) hade vi haft minimalt med sex. Mest beroende på mig. 

Trodde jag. Jag hade ingen lust på grund av hans hela tiden ökande övervikt, eviga tittande på sport, och att han aldrig hjälper till hemma. När han väl fick "komma till" så var det hela över på 1 minut.

Nu har jag massor av sex. Med olika män. Unga, jämnåriga, även några äldre. Men jag föredrar yngre, omtänksamma dom tar hand om mig låter mig njuta.

Sen vilken skillnad i potens och uthållighet ohh säger jag bara .....Tungan ute

Hur länge var ni gifta?
  • Anonym (Nyskild)
    Man 78 skrev 2023-06-26 10:28:01 följande:
    Hur länge var ni gifta?
    15 år, dom sista 5 åren hade vi i princip inget sex alls. Mest för att jag inte hade lust att ha sex med honom.
  • Man 78
    Anonym (Nyskild) skrev 2023-06-26 10:36:14 följande:
    15 år, dom sista 5 åren hade vi i princip inget sex alls. Mest för att jag inte hade lust att ha sex med honom.
    Förstår, var det barn, hus, hem, karriärer inblandade också då som skulle roddas och hållas igång?
  • Anonym (Nyskild)
    Man 78 skrev 2023-06-26 10:38:06 följande:
    Förstår, var det barn, hus, hem, karriärer inblandade också då som skulle roddas och hållas igång?
    Jo, det var det. Det och sedan som toppen på isberget kom hans fysiska kondition och oförmåga att behålla ståndet under samlag. Om han åtminstone visat något intresse att förbättra situationen, men nej....
  • Man 78
    Anonym (Nyskild) skrev 2023-06-26 10:44:43 följande:
    Jo, det var det. Det och sedan som toppen på isberget kom hans fysiska kondition och oförmåga att behålla ståndet under samlag. Om han åtminstone visat något intresse att förbättra situationen, men nej....
    Förstår, vardagsbestyren tillsammans med dåligt sex kan få relationer att dö ut. Han ville inte separera då? Var han nöjd med sexet?
  • Anonym (Nyskild)
    Man 78 skrev 2023-06-26 10:46:40 följande:
    Förstår, vardagsbestyren tillsammans med dåligt sex kan få relationer att dö ut. Han ville inte separera då? Var han nöjd med sexet?
    Nej, han tyckte nog att det var rätt bra som det var. Jag tror att han egentligen insåg att han var oförmögen till kvalitets-sex beroende på sin övervikt, men han hade aldrig tillräcklig ork att ta tag i det....Skrikandes'

För att sammanfatta, han var nog kåt på mig, men ännu kåtare på fika, stora middagar och starköl.
  • Man 78
    Anonym (Nyskild) skrev 2023-06-26 10:49:23 följande:
    Nej, han tyckte nog att det var rätt bra som det var. Jag tror att han egentligen insåg att han var oförmögen till kvalitets-sex beroende på sin övervikt, men han hade aldrig tillräcklig ork att ta tag i det....Skrikandes'

För att sammanfatta, han var nog kåt på mig, men ännu kåtare på fika, stora middagar och starköl.
    Tråkigt att övervikten ska bli ett sådant stort problem utan att man tar tag i det. 
  • Anonym (Nyskild)
    Man 78 skrev 2023-06-26 10:52:18 följande:
    Tråkigt att övervikten ska bli ett sådant stort problem utan att man tar tag i det. 
    Word.
  • Man 78
    Anonym (Nyskild) skrev 2023-06-26 10:54:39 följande:
    Word.
    Tur du fått ordning på sexlivet nu då och verkar tillfreds med situationen. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är alltid kåt