• Anonym040

Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

• Svar på tråden Är alltid kåt
  • Anonym (Taurus)

Hej Nyskild!!

Jag är den typen som äter och dricker en hel del, men det innebär en hel del fysisk aktivitet. Jag jobbar inom tranport och blir ofta påmind om hur det kan bli om man bara gör det ena, vissa har inte sett kuken på år och dag. Lite trist!!
    Jag hoppas att får fina behov tillgodosedda.

Allt gott!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Man 78
    Östgöte skrev 2023-06-26 12:55:38 följande:
    Är långt ifrån pryd i sovrummet med min fru men äcklas av att du aktivt söker nya kukar hela tiden. Högst omoraliskt. Synd om dina barn. Ingen normal man vill ha din sönderknullade fitta.
    Svårt att ta dig på allvar men ditt inlägg är ändå högst otrevligt. 
  • Anonym040

Jahopp då var man där då, där jag träffat en man som jag fastnat för och han för mig. Han uppvaktar mig och är helt fantastisk. Har inte haft sex än, och det är bara han jag tänker på. 

Nu har jag sån grov ångest att det ska komma fram, han bor i ett område där flera av min tidigare sexpartners bor. Känner att jag förstört för mig själv, för det kommet garanterat komma fram på ett eller annat sätt. Ska jag sluta träffa honom helt enkelt för att skona både honom och mig? 

• Man 78
    Anonym040 skrev 2023-06-27 11:57:16 följande:

Jahopp då var man där då, där jag träffat en man som jag fastnat för och han för mig. Han uppvaktar mig och är helt fantastisk. Har inte haft sex än, och det är bara han jag tänker på. 

Nu har jag sån grov ångest att det ska komma fram, han bor i ett område där flera av min tidigare sexpartners bor. Känner att jag förstört för mig själv, för det kommet garanterat komma fram på ett eller annat sätt. Ska jag sluta träffa honom helt enkelt för att skona både honom och mig? 

Skulle problemet vara att han får reda på att du legat med folk innan honom eller hur menar du?
  • Anonym040

Nej inte så, jag har ju barn och det vet han om. Men är så rädd att han ska få veta att jag haft sex med flera samtidigt osv.. tror att det kan bli något bra mellan oss, men inte om han får reda på det.

• Man 78
    Anonym040 skrev 2023-06-27 12:13:29 följande:

Nej inte så, jag har ju barn och det vet han om. Men är så rädd att han ska få veta att jag haft sex med flera samtidigt osv.. tror att det kan bli något bra mellan oss, men inte om han får reda på det.

Var lite det jag syftade på, så du gillar att ha sex med flera men nu har du träffat honom och du känner att du enbart vill satsa på honom? I så fall kan man ju tycka att han borde acceptera dig för den du är och att du tidigare gillat att ligga med flera osv. Skulle han döma dig och inte vilja vara med dig menar du om han får reda på sanningen, vill du vara med en person som inte accepterar dig för den du är? 
  • Anonym040

Ja men precis, jag gillar verkligen honom. Känner mig trygg, han är en stabil människa med visioner. Känner att jag vill bara vara med honom.

Ja jag är livrädd för att det ska komma fram och att han ska se mig som någon helt annan. Men såklart är det sant som du skriver, jag vill ju bli accepterad för den jag är och det som har varit har ju varit. Inte så att jag skulle vilja be honom om en trekant om det blir vi.

• Man 78
    Anonym040 skrev 2023-06-27 12:24:37 följande:

Ja men precis, jag gillar verkligen honom. Känner mig trygg, han är en stabil människa med visioner. Känner att jag vill bara vara med honom.

Ja jag är livrädd för att det ska komma fram och att han ska se mig som någon helt annan. Men såklart är det sant som du skriver, jag vill ju bli accepterad för den jag är och det som har varit har ju varit. Inte så att jag skulle vilja be honom om en trekant om det blir vi.

Har ni diskuterat tidigare sexuella upplevelser och preferenser? Vad ni tänder på och gillar att göra? Om inte så kan ju det öppna upp för att du kan berätta hur du funkar men också hur du ser framåt på livet med honom och ert sexliv. 
  • Anonym040

Nej det har vi inte gjort, vi har inte haft sex än heller. Vill ta det lugnt med det just för att jag är rädd för att det ska bli fel. Men du har rätt, kanske kan ta det när det är rätt läge. Han är inte född i Sverige och jag tror att vi kan ha ganska olika syn på det sexuella, men bara vad jag tror vet ju inte innan vi pratat om det såklart. 

• Man 78
    Anonym040 skrev 2023-06-27 12:32:24 följande:

Nej det har vi inte gjort, vi har inte haft sex än heller. Vill ta det lugnt med det just för att jag är rädd för att det ska bli fel. Men du har rätt, kanske kan ta det när det är rätt läge. Han är inte född i Sverige och jag tror att vi kan ha ganska olika syn på det sexuella, men bara vad jag tror vet ju inte innan vi pratat om det såklart. 

Ja då måste du ju avgöra om hans syn på sex och sexualitet funkar med din.
  • Anonym040

Ja, och det är väl det jag är mest rädd för att det inte kommer att göra om han får reda på det.

• Man 78
    Anonym040 skrev 2023-06-27 12:35:02 följande:

Ja, och det är väl det jag är mest rädd för att det inte kommer att göra om han får reda på det.

Är inte det risken man alltid tar när man träffar en ny person som kanske ska bli ens partner, kommer vi klicka sexuellt, gillar vi samma fritidsaktiviteter, gillar vi att resa eller vara i stugan på sommaren, har vi samma syn på barnuppfostran osv?
  • Hans71
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:22:14 följande:
    Är inte det risken man alltid tar när man träffar en ny person som kanske ska bli ens partner, kommer vi klicka sexuellt, gillar vi samma fritidsaktiviteter, gillar vi att resa eller vara i stugan på sommaren, har vi samma syn på barnuppfostran osv?
    Det är för många en känslig fråga. Jag är rätt så öppen o har inga problem o prata öppet om allt även sex. O man önskar ju att man hittar någon som är lika öppen som jag.
Svar på tråden Är alltid kåt