• Anonym040

Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

• Svar på tråden Är alltid kåt
  • Anonym (Applåd)
    Anonym (Man 53 år) skrev 2023-05-30 20:44:58 följande:
    Min fru sedan massor av år tillbaka fick en rejäl nytändning i sitt sexliv nyligen.

Hon gick på sparlåga i flera år och tyckte inte om sig själv och tappade lusten rätt ordentligt.

För nåt år sedan bestämde hon sig för att faktiskt välja att utforska sin sexualitet och typ ge det en chans. Hon ville våga ge sig hän, att våga tillåta sig att tappa kontrollen över hur hon reagerar och ge sig hän.

Och - det har givit resultat så det står härliga till!!
    Vi har ett mycket rikare och mer passionerat förhållande till sex och vår relation numer. 
    Hon tillät sig att testa på lite lätt bondage och dominans och hon går igång på riktigt av det. 
    Vi har nåt höjder sexuellt vi aldrig trodde båda två numer.

Så - man behöver INTE byta partner alla gånger - det handlar mycket om mindset och att våga tillåta sig att testa sånt som man sagt absolut no-no till förut så kanske nåt nytt kommer igång. 

Lycka till alla par och ensamstående. Det finns inga standardiserade lösningar men våga är nog ordet - att tillåta sig själv VÅGA🥳
    Applåder till er som förstått vad det handlar om. Man måste vårda sitt samliv så att det förblir levande,
    Att sen vi kvinnor i din generation blivit uppfostrade till att bara serva och ställa upp på mannen utan att bejaka vår egen lust och sexualitet har nog ett finger med i spelet när det gäller bristande sexlust
  • Anonym (Hello baby)
    Har ni nått den Sjunde Himlen?
  • Anonym (Koppen)
    Min fru sedan massor av år tillbaka fick en rejäl nytändning i sitt sexliv nyligen.

Hon gick på sparlåga i flera år och tyckte inte om sig själv och tappade lusten rätt ordentligt.

För nåt år sedan bestämde hon sig för att faktiskt välja att utforska sin sexualitet och typ ge det en chans. Hon ville våga ge sig hän, att våga tillåta sig att tappa kontrollen över hur hon reagerar och ge sig hän.

Och - det har givit resultat så det står härliga till!!
    Vi har ett mycket rikare och mer passionerat förhållande till sex och vår relation numer. 
    Hon tillät sig att testa på lite lätt bondage och dominans och hon går igång på riktigt av det. 

Så - man behöver INTE byta partner alla gånger - det handlar mycket om mindset och att våga tillåta sig att testa sånt som man sagt absolut no-no till förut så kanske nåt nytt kommer igång. 

Lycka till alla par och ensamstående. Det finns inga standardiserade lösningar men våga är nog ordet - att tillåta sig själv VÅGA🥳
    Fantastiskt roligt att höra.
  • Anonym (Morw)

Kul att höra att ni hittat lågan igen Skrattande

• Anonym (Carl)

Hej!
    Tack för att du delar med dig!
    Härligt att höra att du hittat din lust och får ge uttryck för det!
    Samtidigt undrar jag om du vill leva så med män resten av ditt liv, eller om du vill hitta en man du tillsammans vill utforska sex och nya saker med och bygga på en mer varaktig relation? Antingen är det så att du vill ha dessa "korta kickar" och härligt sex, eller så kanske du vill bygga något mer varaktigt med någon och få "långa kickar", som du/ni bygger vidare på? Finns ju inget rätt och fel i detta utan vad du önskar få ut av livet. Jag är nyfiken på ditt svar då jag själv är i en liknande situation. Vore kul om du här av dig!

• Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Hello baby) skrev 2023-05-31 22:39:52 följande:
    Har ni nått den Sjunde Himlen?
    Anonym (Koppen) skrev 2023-05-31 22:49:43 följande:
    Fantastiskt roligt att höra.
    Anonym (Morw) skrev 2023-06-01 00:35:59 följande:

Kul att höra att ni hittat lågan igen Skrattande

Hej. Tack för glada tillrop.

Om vi nått sjunde himlen vet jag väl inte. Det beror väl på vad man menar med det.
    Men vår omsorg om varandra och att vi möter varandra och ser/ bekräftar varandra (ja det där viktiga som lätt försvinner i en lång parrelation) har blivit så mycket bättre av att vi numera har ett sexliv som ger oss sån tillfredsställelse.

Vårt vardagsliv med lite vanlig vaniljsex har blivit mycket bättre - och sker oftare. 

Eftersom vi använder en del attribut mm som vi inte vill att våra barn ska ta del av så klart (bojor, kedjor, piskor, vissa kläder etc) och min fru ibland blir lite högljudd när vi har icke-vanilj lekar så sker det ganska sällan = när barnen inte är hemma eller när vi vuxna bor själva på hotell. 
    Det innebär att vi har nåt gemensamt att längta efter och nåt att se fram emot.

Sen är det kul tycker jag att vi numera ibland då alltså ägnar oss åt nåt som för iallafall min fru var helt otänkbart för bara nåt år sedan. Att upptäcka och erkänna att man njuter av att göra saker som tidigare låg så långt från vad man trodde att man skulle gilla är häftigt. Det är vitaliserande for relationen också.

Den känns det också som att vi har så mycket att utforska inom icke vanilj området så det kommer nog ta oss ett antal år att upptäcka olika tvister på vårt nya gemensamma intresse. 
    Så kanske vi inte nått sjunde himlen än men är lite närmare iallafall...Flört

Så är det nåt jag kan skicka med till er andra är - våga prova det ni inte tror ni kan tycka om också. Kanske känns det inte alls rätt, då är det ju bara att låta bli. Men det kan ju också öppna nya upplevelser.

Lycka till!
  • KimLinnefeldt

Nyhetens behag, skulle jag gissa. Minns själv efter en lång och seg skilsmässa att jag blommade upp, hade bättre sex än på länge, njöt av att ha en kropp.

Ös på, säger jag. Men var lite rädd om dig.

• Pussan

Du verkar ju ha killar som kan ta hand om dig, då är det bara härligt att vara så kåt. Njut!

• yyyyhej

Låter extremt sexigt med en kåt tjej som vill bli använd av flera män samtidigt ;). Bor du i Malmö eller?

• Anonym040

Jag bor inte i Malmö, nära Göteborg. Var ett par veckor sedan jag skrev. Är så glad att inte bli dömd. Vill gärna höra om det finns fler kvinnor och män som har ett liknande sexliv. Som sagt jag älskar att ha sex med två män och jar kommit på att jag gärna vill ha fler. Börjat fundera på gruppsex med båda könen. Någon här inne som varit med om det och hur var det?

Svar på tråden Är alltid kåt