Anonym (Hello baby) skrev 2023-05-31 22:39:52 följande:
Har ni nått den Sjunde Himlen?
Anonym (Koppen) skrev 2023-05-31 22:49:43 följande:
Fantastiskt roligt att höra.
Anonym (Morw) skrev 2023-06-01 00:35:59 följande:
Kul att höra att ni hittat lågan igen 
Hej. Tack för glada tillrop.
Om vi nått sjunde himlen vet jag väl inte. Det beror väl på vad man menar med det.
Men vår omsorg om varandra och att vi möter varandra och ser/ bekräftar varandra (ja det där viktiga som lätt försvinner i en lång parrelation) har blivit så mycket bättre av att vi numera har ett sexliv som ger oss sån tillfredsställelse.
Vårt vardagsliv med lite vanlig vaniljsex har blivit mycket bättre - och sker oftare.
Eftersom vi använder en del attribut mm som vi inte vill att våra barn ska ta del av så klart (bojor, kedjor, piskor, vissa kläder etc) och min fru ibland blir lite högljudd när vi har icke-vanilj lekar så sker det ganska sällan = när barnen inte är hemma eller när vi vuxna bor själva på hotell.
Det innebär att vi har nåt gemensamt att längta efter och nåt att se fram emot.
Sen är det kul tycker jag att vi numera ibland då alltså ägnar oss åt nåt som för iallafall min fru var helt otänkbart för bara nåt år sedan. Att upptäcka och erkänna att man njuter av att göra saker som tidigare låg så långt från vad man trodde att man skulle gilla är häftigt. Det är vitaliserande for relationen också.
Den känns det också som att vi har så mycket att utforska inom icke vanilj området så det kommer nog ta oss ett antal år att upptäcka olika tvister på vårt nya gemensamma intresse.
Så kanske vi inte nått sjunde himlen än men är lite närmare iallafall...
Så är det nåt jag kan skicka med till er andra är - våga prova det ni inte tror ni kan tycka om också. Kanske känns det inte alls rätt, då är det ju bara att låta bli. Men det kan ju också öppna nya upplevelser.
Lycka till!