• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (Lo)
    Syskonförsök skrev 2023-08-14 18:25:12 följande:

Vågar inte uttala mig! Känns som de är vanligt med spök på de där? men jag har svårt att se något streck åtminstone :( prova igeb imorgon och var det något så är det säkert tydligare!! Vilken dag efter ägglossning är du?

Dagens streck är starkare! Men idag visste jag nästan innan jag tog testet att de skulle visa positivt pga hur jag mår. Min bästa vän är också beräknad i april så känns otroligt att få dela detta med henne. Hoppas att strecket även syns här inne då de drar ner på kvaliteten en del på familjeliv 
  • Alvedon83
    Anonym (Lo) skrev 2023-08-15 10:06:44 följande:
    Dagens streck är starkare! Men idag visste jag nästan innan jag tog testet att de skulle visa positivt pga hur jag mår. Min bästa vän är också beräknad i april så känns otroligt att få dela detta med henne. Hoppas att strecket även syns här inne då de drar ner på kvaliteten en del på familjeliv 
    Grattis🤩
  • Anonym (Lo)
    Alvedon83 skrev 2023-08-15 10:24:53 följande:
    Grattis🤩
    Tack!! Ser du strecket?? 😍
  • Anonym (Lina)

Angående ömma bröst.

Jag brukar normalt sätt ha ömma bröst från ÄL fram till mens, men månaden jag var gravid hade jag enbart ömma bröst ÄL och tre dagar därefter. Den här månaden har det blivit samma sak.. Kan detta vara ett tecken på graviditet? Eller är det bara en slump att det blir såhär? Vet ju inte om jag är gravid än, är bara på ÄL+4 men brukar verkligen ALLTID ha ont från ÄL tills jag får mensen annars. Får ju upp hoppet här? för att det är lika som sist jag var gravid.. 😂

• Alvedon83
    Anonym (Lo) skrev 2023-08-15 10:34:13 följande:
    Tack!! Ser du strecket?? 😍
    Nä inte direkt går ana nåt, men det syns säkert mer i verkligheten👍
  • Anonym (Lo)
    Alvedon83 skrev 2023-08-15 10:56:32 följande:
    Nä inte direkt går ana nåt, men det syns säkert mer i verkligheten👍

Ja de syns tydligt 😍 hade inte såhär tydligt mina tidigare graviditeter såhär tidigt. undra om man ser bättre om jag tar auto på redigera på bilden 😅
  • Syskonförsök

Äggviteflytningar dag 7 efter ägglossning? Har det hänt någon? Väldigt skumt. kan ju se på tempen att jag redan ägglossat!

• GuldKvinnan
    Anonym (Lina) skrev 2023-08-15 10:43:06 följande:

Angående ömma bröst.

Jag brukar normalt sätt ha ömma bröst från ÄL fram till mens, men månaden jag var gravid hade jag enbart ömma bröst ÄL och tre dagar därefter. Den här månaden har det blivit samma sak.. Kan detta vara ett tecken på graviditet? Eller är det bara en slump att det blir såhär? Vet ju inte om jag är gravid än, är bara på ÄL+4 men brukar verkligen ALLTID ha ont från ÄL tills jag får mensen annars. Får ju upp hoppet här? för att det är lika som sist jag var gravid.. 😂

Både ja och nej - eftersom du haft så förut så JA - men jag har också alltid ont i brösten men har haft någon månad när jag inte kände något alls och var ändå inte gravid :( Men spännande, håller verkligen tummarna för dig!! :)
  • AliciaNN
    Syskonförsök skrev 2023-08-15 11:24:43 följande:

Äggviteflytningar dag 7 efter ägglossning? Har det hänt någon? Väldigt skumt. kan ju se på tempen att jag redan ägglossat!

Jag har också haft lite flytningar igår och idag, ingen aning vad det innebär eller är normalt, jag har inte följt mina flytningar förrän den här månaden men jag har alltid haft en extremt regelbunden menscyke så kan inte vara ägglossning utan troligen bara lite flytningar.
    vi är ju på samma ÄL-dag så ser ut som att vi synkar iallfall vad det nu än innebär haha
  • Syskonförsök

Också äggviteflytningar?? Spännande !

AliciaNN skrev 2023-08-15 11:45:06 följande:
    Jag har också haft lite flytningar igår och idag, ingen aning vad det innebär eller är normalt, jag har inte följt mina flytningar förrän den här månaden men jag har alltid haft en extremt regelbunden menscyke så kan inte vara ägglossning utan troligen bara lite flytningar.
    vi är ju på samma ÄL-dag så ser ut som att vi synkar iallfall vad det nu än innebär haha
Svar på tråden BIM Augusti 2023