BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Jag fick glad gubbe denna månad som inte stämde och fortsatte testa Efteråt och äl kom några dagar senare men de kan ju samtidigt stämma att de kanske är ca 48 h bort :)
Idag fick jag smiley (fast) med Clearblue, kontrollstrecket ser dock väldigt svagt ut? Testade att göra om med en ny sticka på en annan avläsare och fick fast smiley igen men strecken ser fortfarande märkliga ut. Gjorde ett RFSU för säkerhets skull. Tycker ni att detta ser positivt ut??
Jag fick glad gubbe denna månad som inte stämde och fortsatte testa Efteråt och äl kom några dagar senare men de kan ju samtidigt stämma att de kanske är ca 48 h bort :)
Embarazada Tack för titt! jag tyckte mig se en liten ökning med sen sa någon att lh hormonet vilar mellan 22-10 ca så hoppas på starkare senare idag, känns lite glidigt ?där nere? men inte så man ser något oå pappret.
jag tog testet idag strax innan kl 7

ÄL+3 idag, är så otålig och vill på ett sätt att tiden bara ska gå. 😅
Äl+5 idag och inte känt något alls denna cykeln förrän molvärk och stickningar började denna eftermiddag och PANG så börjar hoppet 😂 Tempen har även varit högre tidigare dagar än normalt vilket fått mig att tro kan betyda bra ägg och progesteronvärden så nu har jag minsann petat upp hoppet! Att en aldrig kan leva efter att bara ta det lugnt och ta det som de kommer! 😅
Tror du ligger nån dag före mig! Eller så är vi kanske på samma, är ganska säker på att min ägglossning var i onsdags men beroende på när exakt den sker i förhållande till sekret och livmodetapp så kan det ha varit närmare torsdag också.
iallfall, vad är dina tankar om molvärken? Skulle det vara om ägget fäster just då? Nyfiken eftersom jag är ungefär på samma dag
tiden går så sakta
Tror du ligger nån dag före mig! Eller så är vi kanske på samma, är ganska säker på att min ägglossning var i onsdags men beroende på när exakt den sker i förhållande till sekret och livmodetapp så kan det ha varit närmare torsdag också.
iallfall, vad är dina tankar om molvärken? Skulle det vara om ägget fäster just då? Nyfiken eftersom jag är ungefär på samma dag
tiden går så sakta