• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • AliciaNN

Jag har inte känt något förrän eventuellt något litet idag, nu har det redan gått över så nu känns det som om att jag kanske inbillade mig eller att det bara var något som man kan känna när som helst..

• Anonym (Lo)

Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
  • Anonym (Anonym)

Ååå håller så med er andra. Är på ÄL+8 och överanalyserar allt!!! Men är någonstans typ 1000% säker på att jag inte är gravid 

• Syskonförsök

Vågar inte uttala mig! Känns som de är vanligt med spök på de där? men jag har svårt att se något streck åtminstone :( prova igeb imorgon och var det något så är det säkert tydligare!! Vilken dag efter ägglossning är du?

Anonym (Lo) skrev 2023-08-14 16:53:06 följande:
    Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
  • Fruffe
    Tycker mig ana något? men ta ett nytt imorgon. när är BIM? Håller tummarna!!
  • Natalina1451

när jag misstänkte att jag såg något på ett testa tidigt (från abblo) så köpte jag sånna digitala testa tidigt från clearblue och fick efter en kort stund ett tydligt besked. lägger in bild här nedan så du ser. jag rekommenderar alltså att du köper sånt digitalt ockap så behöver man inte överanalysera de här jäkla strecken för det kan man ju bli heltokig på. 

detta var på äl+10 

• GuldKvinnan
    Ser ut som ett typiskt spökstreck skulle jag säga men jag håller tummarna för att jag har fel :) LYCKA TILL!! 
  • Barbrastreisand
    Jag litar inte riktigt på dessa test :/ fick ett spök förra gången, vet inte om det syns på bilden jag lägger in här 
  • Alvedon83
    Ser inget streck, testa ett digitalt istället👍
  • Anonym (1986)

jag har inte fått min mens ännu ???? bim var 8/8 enligt äl-stickor och sekret som visade toppstegring 24/7. Hade bara sex den 24:e så när jag Testade negativt i fredags så hade jag liksom gett upp hoppet om att det skulle ha tagit sig den enda gången vi hade sex den 24:e.   

idag fick jag en del mensvärk och trodde att mensen skulle komma men döm om min förvåning när jag istället har äl-sekret och en livmodertapp som centrerat sig från att ha varit bakåtvänd sedan den 24:e. tog såklart två äl-stickor idag som visar utslag. Tappen är ikväll bakåtriktad igen och jag har fortfarande lite mensvärk. 
    kan det vara så att jag kanske inte släppte något ägg den 24/7 eftersom att jag inte fått mens än, utan att kroppen försöker på sig en ägglossning nu igen? vad tror ni? 

Svar på tråden BIM Augusti 2023