Sjuka barn stannar HEMMA!!!
Blir så jävla trött på alla ni föräldrar som släpper iväg era ungar sjuka till skolan och förskola! Vad fan?!?!
Ser snoriga ungar varje jävla dag. Ta ert ansvar och ta hand om ert sjuka barn!!!
Blir så jävla trött på alla ni föräldrar som släpper iväg era ungar sjuka till skolan och förskola! Vad fan?!?!
Ser snoriga ungar varje jävla dag. Ta ert ansvar och ta hand om ert sjuka barn!!!
Det gäller nog de som satt barn på dagis sedan coronan, så vi kan väl uppskatta den nya skadade generationen från 2018 👹
Så du anser att det inlägget är mer aggressivt och spydiga än:
- TS som kallar folk idioter och svär flera gånger i sna inlägg.
- Ditt inlägg #11 som är fylld med ironi, ironiska uttryck och
- Inlägg #16 som går på föräldrar som försöker få ihop vardagen
?
Sten, möt glashus.
Har en vän som hade kronisk sinuit som barn. Alltså snorig jämt i flera år. Tjocka gröna sniglar under näsan. Skulle han vart hemma i flera år tycker du? Missat hela lågstadiet pga nervösa griniga föräldrar? Som tur är så är de allra flesta klokare än så
Det medförde attt jag fick hemska tvångstankar där jag upprepas upprepade och upprepade hela dagarna, slutade äta och dricka, hade självmordstankar, kissade ner mig, skrek och grät av ångest till kl. 05 på morgonen då jag däckade av trötthet.
Så av den anledningen, ja. Tänk er för.
Det är en inflammation i hjärnan.
Det är en inflammation i hjärnan.