• Anonym (Min flickvän)

Min flickvän

Jag behöver råd, är helt förstörd. Igår kom jag på min flickvän med att ha lagt upp en nakenbild på sig själv på reddit, det var en bild bakifrån när hon stod på alla 4. Hon hade glömt att stänga ner sidan när hon låste upp telefonen framför mig. Hon påstår att det inte är hennes syfte att försöka vara otrogen, att hon inte har chattat med någon utan bara ville ha bekräftelse i form av kommentarer. Varför duger inte den bekräftelse hon får av mig? Vet inte om jag ska göra slut eller inte, har bett henne att inte kontakta mig förrän jag har bestämt mig. Jag har verkligen sett en framtid med den här tjejen. 

• Svar på tråden Min flickvän
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-16 22:21:32 följande:
    Jag ger henne bekräftelse hela tiden, säger att hon är sexig, snygg. Hon lät mig kolla igenom mobilen och jag hittade inga sexchattar, det var "bara" den bilden men det känns ändå som ett stort svek. 
    Tycker du att det är din kropp som hon visat upp? Att du på något sätt äger den och inte får visas eller användas utan din tillåtelse
  • Anonym (P)
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-16 22:21:32 följande:
    Jag ger henne bekräftelse hela tiden, säger att hon är sexig, snygg. Hon lät mig kolla igenom mobilen och jag hittade inga sexchattar, det var "bara" den bilden men det känns ändå som ett stort svek. 
    Du visar inte kvinnor att dom är sexiga igenom att säga det. Tro mig, jag trodde med det.. 

Det som funkar är att klappa dom över stjärten.. Bjuda dom på dejter. Vara svårfångad.. Köra ditt eget race och inte sitta och pandera till henne hela tiden. 
    Du får det inte att rinna mellan hennes lår bara för att du är ärlig. 

Det som funkar är typ att inte bo ihop, ringa upp henne en gång i veckan och säga "hej din sexy bitch, ska du med ut?". 

Gör man inte det så kommer hon söka lite mera spänning i förhållandet. Lägga upp en nakenbild för hon vill pröva lite till. Se om hon hittar någon som får det att rinna i hennes trosa och inte är ärlig mot na hela dagarna. 

Jag förstår om du tror att det räcker med att säga det, men istället för att bara prata om det bör du göra det med handling. Tror du din pappa springer efter din mamma dagligen och säger att hon är sexig? Förmodligen inte. Men en klapp på stjärten ibland när någon annan inte ser. 
  • Anonym (P)
    Anonym (Yes) skrev 2023-09-16 22:41:29 följande:
    Tycker du att det är din kropp som hon visat upp? Att du på något sätt äger den och inte får visas eller användas utan din tillåtelse
    Är man i ett förhållande så är det hans kropp. Annars är det ju ingen mening med att någonsin tänka tanken på att bli gift. 
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 00:04:40 följande:
    Är man i ett förhållande så är det hans kropp. Annars är det ju ingen mening med att någonsin tänka tanken på att bli gift. 
    Det är TS syn på saken som jag är intresserad av.
  • Anonym (P)
    Anonym (Yes) skrev 2023-09-17 00:11:54 följande:
    Det är TS syn på saken som jag är intresserad av.
    Förstår att du vill trycka ner TS ännu mer och förklara hur jäkla fel han har. Men hur förhållanden ska se, så är det knappast du som sätter någon agenda.

Det du påstår är ett förhållande, där var och en får vara otrogen mot sin partner hur jäkla mycket de vill, är det som bör kallas för förevigt singlar..

Dom skall aldrig lura folk att det man har är ett förhållande. 
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 00:14:15 följande:
    Förstår att du vill trycka ner TS ännu mer och förklara hur jäkla fel han har. Men hur förhållanden ska se, så är det knappast du som sätter någon agenda.

Det du påstår är ett förhållande, där var och en får vara otrogen mot sin partner hur jäkla mycket de vill, är det som bör kallas för förevigt singlar..

Dom skall aldrig lura folk att det man har är ett förhållande. 
    Tråden handlar inte om mig.
  • Anonym (Lis)

Jag hade förmodligen gjort slut om min kille gjort samma sak. Känns som en väldigt märklig grej att göra. Hade haft väldigt svårt att lita på personen ifråga efter en sån grej.

• Anonym (P)
    Anonym (Yes) skrev 2023-09-17 01:00:35 följande:
    Tråden handlar inte om mig.
    Då kan du gott lämna tråden istället för att sitta här och försöka lägga skulden på TS. För vad var dina inlägg? Hmmm låt se...

Jo just de...

Nr. 1: Ni har ju inte gått igenom och skrivit något kontrakt än.......
    Nr. 2: Det är inte att hon är otrogen och skriver med andra som är problemet, det är att du är en kontrollerare.... Ergo förmodligen en kvinnomisshandlare.....

Vilka geniala jävla tillägg.. 
  • Anonym (P)
    Anonym (Yes) skrev 2023-09-16 20:37:38 följande:
    Var har ni satt gränsen för otrohet i er relation?
    Behöver inte skrivas kontrakt för att någon ska bete sig. Vill hon leka singel istället ska hon kunna säga det....
Svar på tråden Min flickvän