• Anonym (Min flickvän)

Min flickvän

Jag behöver råd, är helt förstörd. Igår kom jag på min flickvän med att ha lagt upp en nakenbild på sig själv på reddit, det var en bild bakifrån när hon stod på alla 4. Hon hade glömt att stänga ner sidan när hon låste upp telefonen framför mig. Hon påstår att det inte är hennes syfte att försöka vara otrogen, att hon inte har chattat med någon utan bara ville ha bekräftelse i form av kommentarer. Varför duger inte den bekräftelse hon får av mig? Vet inte om jag ska göra slut eller inte, har bett henne att inte kontakta mig förrän jag har bestämt mig. Jag har verkligen sett en framtid med den här tjejen. 

• Svar på tråden Min flickvän
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:07:00 följande:
    Då kan du gott lämna tråden istället för att sitta här och försöka lägga skulden på TS. För vad var dina inlägg? Hmmm låt se...

Jo just de...

Nr. 1: Ni har ju inte gått igenom och skrivit något kontrakt än.......
    Nr. 2: Det är inte att hon är otrogen och skriver med andra som är problemet, det är att du är en kontrollerare.... Ergo förmodligen en kvinnomisshandlare.....

Vilka geniala jävla tillägg.. 
    Nej, jag tänker inte lämna tråden men tack ändå 
  • Anonym (Min flickvän)
    Ocdmänniska skrev 2023-09-17 11:42:50 följande:
    Som en otrohet? 
    Är du man eller kvinna? 
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:09:22 följande:
    Behöver inte skrivas kontrakt för att någon ska bete sig. Vill hon leka singel istället ska hon kunna säga det....
    Det bestämmer inte du
  • Anonym (Yes)
    Valuta2019 skrev 2023-09-17 08:12:22 följande:
    Gör slut! Flera 1000 har redan runkat till hennes bild nu. Hon har ingen respekt för dig! Tänk om någon inom din närhet får veta detta. Blir ju utskrattade
    Och här kommer hedersklanen, är väl det enda att skratta ut åt, haha!
  • Anonym (M)

Hon är knullbar men inget flickvänsmaterial. Du förtjänar bättre.

• Anonym (Yes)
    Anonym (M) skrev 2023-09-17 11:53:35 följande:

Hon är knullbar men inget flickvänsmaterial. Du förtjänar bättre.

Och hur vet du det? Har du sett bilden? Hon kanske ser ut som en riktig skräcködla men det är väl vad som passar en så osmaklig person som du som uttrycker sig såhär grisigt.
  • Anonym (S)

Att lägga upp en bild utan att säga något är väl opassande. Om hon vill göra det så bör hon väl ändå ta diskussionen med dig innan. Gör hon det bakom din rygg är det skumt. Skulle säga att det är en röd flagga. 

• Anonym (Din bekräftelse är självklar)

Hon är bekräftelsesökande för sitt utseende. Din bekräftelse eftersom du både älskar och ligger med henne blir självklar. 

Men främlingar på Internet varken ligger hon med eller älskar henne. Det ger (för henne) en starkare bekräftelse. För lika gärna som att hylla kan de rata eller ignorera. De bryr sig inte om henne som person utan bedömer, utan vinst om hon är sexig eller ej, om hon är värd en hyllning eller ej. Det blir mer genuin bekräftelse så.

• Anonym (M)
    Anonym (Yes) skrev 2023-09-17 12:37:10 följande:
    Och hur vet du det? Har du sett bilden? Hon kanske ser ut som en riktig skräcködla men det är väl vad som passar en så osmaklig person som du som uttrycker sig såhär grisigt.
    Grisigt? Det var väl inte värre än vad flera kvinnor uttryckt sig om motsvarande män? Eller har du skygglappar på?
  • Studentpappa

Bättre att hon skaffar OF så kan hon tjäna stålar på att fläka ut sig istället för att göra det gratis Skål

Ride it like you stole it
Svar på tråden Min flickvän