• Anonym (Min flickvän)

Min flickvän

Jag behöver råd, är helt förstörd. Igår kom jag på min flickvän med att ha lagt upp en nakenbild på sig själv på reddit, det var en bild bakifrån när hon stod på alla 4. Hon hade glömt att stänga ner sidan när hon låste upp telefonen framför mig. Hon påstår att det inte är hennes syfte att försöka vara otrogen, att hon inte har chattat med någon utan bara ville ha bekräftelse i form av kommentarer. Varför duger inte den bekräftelse hon får av mig? Vet inte om jag ska göra slut eller inte, har bett henne att inte kontakta mig förrän jag har bestämt mig. Jag har verkligen sett en framtid med den här tjejen. 

• Svar på tråden Min flickvän
  • Anonym (Woman)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:07:00 följande:
    Då kan du gott lämna tråden istället för att sitta här och försöka lägga skulden på TS. För vad var dina inlägg? Hmmm låt se...

Jo just de...

Nr. 1: Ni har ju inte gått igenom och skrivit något kontrakt än.......
    Nr. 2: Det är inte att hon är otrogen och skriver med andra som är problemet, det är att du är en kontrollerare.... Ergo förmodligen en kvinnomisshandlare.....

Vilka geniala jävla tillägg.. 
    Ja alltså denna typ av inlägg är bara till för att skapa könsdiskussioner, konstant. För att en man skriver, så ska man börja med "du äger inte hennes kropp och bla bla, förvränga till kvinnomisshandlare ja precis" han har inte ens antytt att han äger hennes kropp. Kunde vart en tjej som skrev med. Handlar inte om att äga den andres kropp de är ju ett par vafan. Jeezuzzz
  • Core
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 00:04:40 följande:
    Är man i ett förhållande så är det hans kropp. Annars är det ju ingen mening med att någonsin tänka tanken på att bli gift. 
    Hans kropp? Jävla skitsnack, vi äger inte varandra i ett förhållande.

Däremot hade jag definitivt lämnat utan reflektion, finns ett sånt stort behov av bekräftelse utanför förhållandet är det ingen jag skulle satsa på en framtid med.

Man som kvinna har man rätt att bete sig som ett luder, i förhållande eller ej, men då får man stå sitt kast om det inte är en överenskommelse i relationen 
  • Anonym (P)
    Anonym (Woman) skrev 2023-09-17 01:20:06 följande:
    Ja alltså denna typ av inlägg är bara till för att skapa könsdiskussioner, konstant. För att en man skriver, så ska man börja med "du äger inte hennes kropp och bla bla, förvränga till kvinnomisshandlare ja precis" han har inte ens antytt att han äger hennes kropp. Kunde vart en tjej som skrev med. Handlar inte om att äga den andres kropp de är ju ett par vafan. Jeezuzzz
    Exakt. Och det sjuka är att de ofta sitter och skriver detta till ungar, så vuxna som 18 åringar.. 
  • Anonym (Ettanolla)

Det är mycket svårt att vara med bekräftelsetörstiga tjejer, som behöver bekräftelse 24/7. Been there..

• Anonym (P)
    Core skrev 2023-09-17 01:22:10 följande:

Däremot hade jag definitivt lämnat utan reflektion, finns ett sånt stort behov av bekräftelse utanför förhållandet är det ingen jag skulle satsa på en framtid med.

Man som kvinna har man rätt att bete sig som ett luder, i förhållande eller ej, men då får man stå sitt kast om det inte är en överenskommelse i relationen 
    Haha så du äger inte dina?... StackarN!
  • Anonym (Woman)
    Core skrev 2023-09-17 01:22:10 följande:

Håller med. Man äger inte varandras kroppar man äger sin egen kropp men man är ju i ett förhållande? Hade förmodligen också lämnat min man i en sån situation, men det betyder inte att jag tror att jag äger hans kropp. Som du säger man får göra precis vad man vill men också ta eventuella konsekvenser. Sen har ju vissa par öppna förhållanden osv men inte i ts fall 🤷?♀️
  • Valuta2019
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-16 19:27:23 följande:
    Min flickvän

Jag behöver råd, är helt förstörd. Igår kom jag på min flickvän med att ha lagt upp en nakenbild på sig själv på reddit, det var en bild bakifrån när hon stod på alla 4. Hon hade glömt att stänga ner sidan när hon låste upp telefonen framför mig. Hon påstår att det inte är hennes syfte att försöka vara otrogen, att hon inte har chattat med någon utan bara ville ha bekräftelse i form av kommentarer. Varför duger inte den bekräftelse hon får av mig? Vet inte om jag ska göra slut eller inte, har bett henne att inte kontakta mig förrän jag har bestämt mig. Jag har verkligen sett en framtid med den här tjejen. 

Gör slut! Flera 1000 har redan runkat till hennes bild nu. Hon har ingen respekt för dig! Tänk om någon inom din närhet får veta detta. Blir ju utskrattade
  • Anonym (Min flickvän)
    Anonym (Girlfriend) skrev 2023-09-16 22:32:06 följande:
    Men får du inte lite äckelkänsla av att hon laddade upp en bild på nätet där hon fläker ut sig? Du säger att du ser en framtid med tjejen, men tänker du att det beteendet är lämpligt av mamman till dina framtida barn? Jag hade nog omvärderat ett och annat om jag vore dig.
    Nej jag känner mig inte äcklad, bara sviken. Hon är ledsen och visar ånger, säger att hon aldrig kommer göra om det. Vet inte vad jag ska tro.
  • Ocdmänniska
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-17 09:08:11 följande:
    Nej jag känner mig inte äcklad, bara sviken. Hon är ledsen och visar ånger, säger att hon aldrig kommer göra om det. Vet inte vad jag ska tro.
    Jag personligen hade inte sett det som ett otrohet, dock något vi hade behövt pratat om vad man anser är okej att göra när man är i ett förhållande. Förstår att du är besviken men kan mycket väl vara ett sne steg bara. 
  • Ocdmänniska
    Ocdmänniska skrev 2023-09-17 11:42:13 följande:
    Jag personligen hade inte sett det som ett otrohet, dock något vi hade behövt pratat om vad man anser är okej att göra när man är i ett förhållande. Förstår att du är besviken men kan mycket väl vara ett sne steg bara. 
    Som en otrohet? 
Svar på tråden Min flickvän