• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-16 22:19:58 följande:
    Ylva kanske tycker synd om Tove vilket vore fel. Ylva om någon måste tänka på sig själv, hon är äldre och behöver bespara alla krafter åt sig själv. Man kan bara hoppas att hon inser att Tove är listig och egosentrisk.
    Ja, hoppas att Ylva har insett att Tove inte är att lita på
  • Bis mis
    Jhannis skrev 2023-11-16 21:47:09 följande:
    Vilka är Tove närmast med i gruppen? Ja en och det är Ylva...som Tove kommer att hugga i ryggen när hon får chans. 
    Ylva, Emilio och Dani.
  • Bis mis
    molly50 skrev 2023-11-16 21:50:15 följande:
    På vilket sätt då?
    Pelle blånekade till att han skulle ha frågat Tove om vem som skulle röstas på. Han uttrycker sig som en som ljuger, upprepade sitt nekande med samma mening utan att röra en min.
  • molly50
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:24:32 följande:
    Pelle blånekade till att han skulle ha frågat Tove om vem som skulle röstas på. Han uttrycker sig som en som ljuger, upprepade sitt nekande med samma mening utan att röra en min.
    Och det gör inte Tove,menar du?
  • Bis mis
    molly50 skrev 2023-11-16 23:37:12 följande:
    Och det gör inte Tove,menar du?
    Nä, hon visade mer känslor, att hon tyckte det var obehagligt. Så som den normala reaktionen är när nån anklagar en för att ljuga. 
  • molly50
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:50:37 följande:
    Nä, hon visade mer känslor, att hon tyckte det var obehagligt. Så som den normala reaktionen är när nån anklagar en för att ljuga. 
    Jag tyckte hon mest var hånfull mot Pelle och satt t om och hånflinade och sa att han kommer att åka ut.
    Och hon är väl själv inte så ärlig som har snott åt sig immuniteter osv,trots att hon redan hade en.
    Att hon gav en immunitet till Oliver var nog mest för att hon visste att den skulle sluta gälla vid sammanslagningen.
    Hade hon bara haft en immunitet så tvivlar jag starkt på att hon hade gett den till någon.
    Så det kanske ligger något i det Pelle säger?
    Det vet nog han bättre än vi,han som var där.
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:18:58 följande:
    Ylva, Emilio och Dani.
    Om Emilio är det så beror det förmodligen på immuniteten har fick av Tove

Daniela är jag tveksam till att hon är
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:24:32 följande:
    Tove gjorde samma sak men hon var även arrogant 
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:50:37 följande:
    Hon var arrogant och hånfull samt obehaglig
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-17 13:43:33 följande:
    Jag tyckte hon mest var hånfull mot Pelle och satt t om och hånflinade och sa att han kommer att åka ut.
    Och hon är väl själv inte så ärlig som har snott åt sig immuniteter osv,trots att hon redan hade en.
    Att hon gav en immunitet till Oliver var nog mest för att hon visste att den skulle sluta gälla vid sammanslagningen.
    Hade hon bara haft en immunitet så tvivlar jag starkt på att hon hade gett den till någon.
    Så det kanske ligger något i det Pelle säger?
    Det vet nog han bättre än vi,han som var där.
    Jag håller med dig
Svar på tråden Robinson 2023 Höst