• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-18 19:42:08 följande:
    Verkar som just inget har sett det
    Jag har läst att personer har skrivit om det i grupper på facebook.,men inte sett det själv.
    Men jag kanske har missat nå´t. 
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-18 00:00:46 följande:
    Håller med! Pelle försöker måla upp en bild att han är så go och glad men han är en orm.
    Detsamma gör Tove
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-18 00:03:16 följande:
    De pratade ju i senaste programmet att Tove, Ylwa, Dani och Emilia är en pakt. 
    Inför det örådet var det så, Emilia och Daniela paktade just för denna gång
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-18 11:43:50 följande:
    Inte ok beteende, självfallet inte. Pelle verkar riktigt skum.

Vad jag menar är att det är utmärkande att den av kvinnorna som säger sin egen åsikt, är grym på tävlingarna är den som hamnar i skottgluggen. När en machogubbe får bre ut sig, skryta om sin egen förmåga så är dom nöjda. Motsatsen, då jäklar har dom ömma tår. Självkänslan är inte på topp om man inte tål att bli motsagd. Och det från en 60-åring...otroligt.

Nä, Toves upplevelse behöver inte vara som min. Men sånt där förekommer när man inte stryker machosnubbar medhårs.
    Både Pelle och Charlie har sagt positiva saker om Tove, att hon är stark m.m.

Alla får säga sin åsikt, ingen har förnekat någon det
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-18 23:01:14 följande:
    Jag har läst att personer har skrivit om det i grupper på facebook.,men inte sett det själv.
    Men jag kanske har missat nå´t. 
    Det är inget som visats
  • monstretmonster
    Nandez skrev 2023-11-18 23:07:19 följande:
    Detsamma gör Tove
    Nja inte på samma sätt. Men tycker varken Tove eller Pelle är värdiga vinnare.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst