• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Bis mis
    Nandez skrev 2023-11-16 20:49:42 följande:

Pelle är ärlig

Jag tror att Pelle blåljuger.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-16 21:26:54 följande:

Tove hånade Pelle där på slutet

Jag tycker hon hånar nästa alla. Hennes blick på det andra får mig att rysa, men som sagt hon är lurig och ego. Hon gör nog allt för att försöka vinna.
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 21:39:42 följande:
    Jag tror att Pelle blåljuger.
    Tor att han är betydligt ärligare än Tove
  • Bis mis

Se vilka Tove är närmast i gruppen, dom mest sympatiska och samma människor jag skulle ha trivts bäst med. Jag tycker att det säger en hel del.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-16 21:32:36 följande:
    Hoppas det. Ja, hon är otroligt manipulativ men jag hoppas att dom andra har insett det nu.

Tror det, Karolinas dödshand trodde jag att hon skulle ge Pelle men det blev Tove, så Karolina har fattat vad hon går för
    Karolina!!!??? Du menar väl Els-Marie för det var hon som gav blodshämnden till Tove.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-16 21:02:22 följande:
    Jag tittar på Gränslandet efter Robinson varje måndag till onsdag...så jo den finns kvar. Gränslandet visas på söndagar annars.
    Ok. Ja,så kanske det är ja. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-16 21:41:01 följande:
    Jag tycker hon hånar nästa alla. Hennes blick på det andra får mig att rysa, men som sagt hon är lurig och ego. Hon gör nog allt för att försöka vinna.
    Hon är obehaglig och otroligt manipulativ
  • Jhannis
    Bis mis skrev 2023-11-16 21:42:03 följande:

Se vilka Tove är närmast i gruppen, dom mest sympatiska och samma människor jag skulle ha trivts bäst med. Jag tycker att det säger en hel del.

Vilka är Tove närmast med i gruppen? Ja en och det är Ylva...som Tove kommer att hugga i ryggen när hon får chans. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-16 21:10:58 följande:
    Betalbar
    Ja,verkligen! Det var inget hon hade räknat med. Det syntes.
    Hon bara tjafsade om att Pelle skulle åka.
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 21:42:03 följande:

Vilka menar du, Ylva är hon nära, tveksamt om det är så många fler  
Svar på tråden Robinson 2023 Höst