Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-11-09 21:18:07 följande:
    Skulle sakna honom en av få som är rak samt vågar stå för vad han tycker  
    Han vill ju inte bli vän med någon. Han gillar inte och kramas eller nåt. Han vill inte prata med någon på morgonen....Nja nä jag gillar inte hans sätt mot det andra.
  • Jhannis

Jag gillar både Wilmer och Johan, men det dom gjorde i dagens avsnitt gjorde mig inte glad. Det var riktigt fult gjort.

Nå nu ska alla tävla för sig själva utan varandras stöd så då kan man verkligen börja se vilka som är med för att vinna och vilka som är med för att få vara med i tv och en semester resa.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 23:26:03 följande:
    Det var riktigt fult och elakt
    Vilka skriverier överallt.....Vissa vill ha bort Petra som programledare och allt möjligt. Ja detta med att det ska vara att deltagarna kan vara sociala kommer nog aldrig att fungera. Alla tål inte alla andra.
  • Jhannis
    Anonya skrev 2023-11-10 21:15:25 följande:

Nu har jag sett de två senaste programmen. Lågt med läggmatch så att en oinvigd kör helt slut på sig. Tyckte Johan och Wilmer var vettiga, men det gör jag inte längre. Ken tyckte jag bra om i början, men det var ett tag sedan. 
    Johans snack om att Emilio inte var värdig vinnare för att alla röstade på honom... han var ju enda från sitt gamla lag så var ju naturligt, andra gånger röstar alla på den som är ett stort hot. 

Emilia, Emilio och Ylva är mina favoriter. 

Angående Gränslandet var det konstigt att Alex verkade ha fingrarna åtminstone mycket nära klossen. De andra deltagarna stod på andra sidan om och kunde inte se det, men konstigt att ingen från produktionen reagerade på det. 
    Jag har inte sett det senaste programmet från Gränslandet.

Håller med dig....Men trots Wilmers och Johans idiotiska sätt att tävla för att Els-Marie skulle klara sig så håller jag på Wilmer, Johan och Ylva. Innerst inne tror jag inte att Wilmer är elak inte Johan heller. Ylva har spelat ett rent spel och trots sin ålder så är hon stark. Skulle Ylva vinna så vore jag verkligen glad.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-12 20:25:20 följande:

Ja, Frans och Magnus i duell

Jag hade hellre sett Sara och Franz i duellen....Gillar ingen av det två för att dom är lite för självgoda.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-12 20:39:25 följande:
    Tycker Magnus också har varit det i detta program

Maria är inte det
    Magnus är inte lika ego som dom två andra...Maria är sig själv
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-12 20:50:56 följande:

Har en aning om hur duellen slutar

Jag har sett under veckan så jag vet...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-12 20:51:57 följande:

Vilket fantastiskt vatten

Helt underbart och klart vatten. Undrar bara varför Sköldpaddan simmar helt ensam där.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-12 21:00:33 följande:
    Han höll högra handen mot klossen, Magnus höll i pinnarna
    Det kanske han gjorde. Trist att inte tv teamet såg detta....
Svar på tråden Robinson 2023 Höst