• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 22:30:14 följande:
    Det tycker jag med
    Ja,men det skulle det väl?
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-07 22:48:02 följande:
    Ja,men det skulle det väl?
    Har ingen koll på det men tycker att jag hört något om det
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-07 22:09:31 följande:
    Jhannis skrev 2023-12-07 22:07:02 följande:
    Tack själv för denna gång och tack även till Molly.Vi får ta nya tag till våren om det blir Robinson även då....Har fått i gång min Lapptopp som jag kommer att ha med mig söderut. Skrattande
    Tack själva! Glad

Och härligt att du har fått igång din laptop. Glad

Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-07 22:24:46 följande:
    Det skulle väl bli en ny säsong med Anders Lundin som programledare.
    Ok det låter bra eftersom jag inte riktigt gillar Petra. Hon passar bättre i program där hon får peka med hela handen. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-07 23:31:45 följande:
    Ok det låter bra eftersom jag inte riktigt gillar Petra. Hon passar bättre i program där hon får peka med hela handen. 
    Ja,hon har ju militärbakgrund så.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 23:00:23 följande:
    Har ingen koll på det men tycker att jag hört något om det
    Ja,samma här.
  • Jhannis

Jag kan fortfarande inte förstå att Pelle vann efter flera timmar Skrattande Vissa deltagare som söker in på Robinson har tränat sin kropp till topptrim och visar sina magmuskler, men oftast faller dessa personer ut fortare än en vanlig person som inte gör sig till för detta program. Tävlingarna ja lite styrka behövs, men oftast är det turen som gör att man vinner. 

Deltagare som söker sig i programmet borde istället träna på den sociala biten att kunna umgås med okända människor, dem borde lära sig hur man fiskar, hur man gör upp eld, hur man söker mat i djungeln. Kanske lära sig att bygga en flotte så dem kommer på djupare vatten. Söka krabbor, kräftor under stenar. Hur man bygger ett vindskydd

Jag fattar att det är inga krav på deltagarna för att söka sig in bara för att det ska bli mer som en show istället för en tävlingsprogram. Producenterna vill ha olika människor bara för att det ska bli intriger och stora rubriker i tidningarna.

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-07 23:43:53 följande:
    Ja,hon har ju militärbakgrund så.
    Ja precis och i såna program passar hon bättre.
  • Anonya

Oj, vad det svängde i finalen. Gäller ha nerverna under kontroll när man blir efter. Pelle verkade ha problem med det i början av tävlingen, men han tog ju det till slut ändå. Tänk att två av de tre i finalen började i Gränslandet. 

• molly50
    Jhannis skrev 2023-12-07 23:49:29 följande:

Jag kan fortfarande inte förstå att Pelle vann efter flera timmar Skrattande Vissa deltagare som söker in på Robinson har tränat sin kropp till topptrim och visar sina magmuskler, men oftast faller dessa personer ut fortare än en vanlig person som inte gör sig till för detta program. Tävlingarna ja lite styrka behövs, men oftast är det turen som gör att man vinner. 

Deltagare som söker sig i programmet borde istället träna på den sociala biten att kunna umgås med okända människor, dem borde lära sig hur man fiskar, hur man gör upp eld, hur man söker mat i djungeln. Kanske lära sig att bygga en flotte så dem kommer på djupare vatten. Söka krabbor, kräftor under stenar. Hur man bygger ett vindskydd

Jag fattar att det är inga krav på deltagarna för att söka sig in bara för att det ska bli mer som en show istället för en tävlingsprogram. Producenterna vill ha olika människor bara för att det ska bli intriger och stora rubriker i tidningarna.

Jag läste i Aftonbladet eller om det avar i Expressen igår (eller om det var idag) att de tydligen inte fick fiska eller leta mat.
    Enligt deltagaren Johan.
    De fick kokosnötter och sådant ditkört så det låg redan i högar där när de kom.
    Antagligen för att produktionen ville att de skulle svälta och bli griniga så det skulle bli mer introger.
    Enligt Johan då.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst