Robinson 2023 Höst
I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull anda
Väl mött
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
OBS
Inga spoilers
I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull anda
Väl mött
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
OBS
Inga spoilers
Förr i tiden fick de mycket ris, inte obegränsat men så att de typ alltid hade det. Det gjorde inte att de längtade mindre efter mat, de pratade minst lika mycket om det och gick ner mycket i vikt. Däremot var de inte så trötta. Jag tycker de borde få så att de inte svälter. Kan inte vara hälsosamt att hålla på så länge som de gör, att äta så lite och sedan ta ut sig så på tävlingar. Verkar ibland nästan omöjligt.
Jag har sett första avsnittet av finska Robinson, 1,5 h långt inkl reklam. De hade ingen immunitetstävling! Det saknade jag. Vet inte om jag kommer titta vidare, blev liksom inte så engagerad. Programledaren upplevde jag rätt stel. Förutom på tävlingarna, då var han livekommentator och berättade allt som hände. Det verkade vara kändis-Robinson, men jag har inte koll på finska kändisar, framför allt inte från Farmen, influencers osv så för min del hade det kunnat vara "vanliga" finländare. Inga äldre med. Killar mot tjejer var lagen, det gillar jag inte, lite lite som de äldre mot de yngre som Sveriges hade nyligen.
(Jag tittade på finska Robinson härifrån Sverige, men sänds inte här så man behöver alltså kunna finska för att titta.)