• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-11 15:11:14 följande:
    Det var intressant läsning, men man blir ju nästan förbannad på produktionen. Programmet handlar väl om Överlevnad. Australeien Robinson kallas Survivor samma sak heter Finlands Robinson. Om detta är sant att dem inte får fiska eller leta mat i djungeln då kanske man skiter i och titta på Robinson hädanefter. Och programmet borde byta namn till Intriger och Mobbare utomlands ska lära sig att svälta. 

Usch jag är irriterad hur det daltas med Svenska deltagare.
    Ja,om det han säger 'r dant så överväger man ju nästan att sluta titta.
    Att folk slutar titta på programmet är kanske då det enda sättet att få produktionen att inse att det måste ändra konceptet. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-11 15:28:23 följande:
    Att folk slutar titta på programmet är kanske då det enda sättet att få produktionen att inse att det måste ändra konceptet. 
    Jag jag hoppas många har läst detta som du lade ut och tänker att det är inte någon ide att titta på ett program som Producenterna styr helt och hållet. Vet inte hur produktionen eller tv 4 läkare som är med tänker då deltagarna bara äter kokos och vatten. Deltagarna bör ha ordentlig näringsbrist när det åker hem. Eller så får dem vanlig mat som inte vi får se på tv eftersom dem inte får fiska eller jaga mat.....Fattar inte ens varför dem får fiskenät och fiskedon om det inte får användas.....Robinson har förlorat mitt intresse efter denna artikel...Undrar varför det andra deltagarna inte berättar sanningen hur programmet är.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-11 15:11:14 följande:
    Det var intressant läsning, men man blir ju nästan förbannad på produktionen. Programmet handlar väl om Överlevnad. Australeien Robinson kallas Survivor samma sak heter Finlands Robinson. Om detta är sant att dem inte får fiska eller leta mat i djungeln då kanske man skiter i och titta på Robinson hädanefter. Och programmet borde byta namn till Intriger och Mobbare utomlands ska lära sig att svälta. 

Usch jag är irriterad hur det daltas med Svenska deltagare.
    Trist att det daltas
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-11 15:28:23 följande:
    Om det ska påverka produktionen så måste tittarsiffrorna sjunka väldigt mycket
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-11 17:46:33 följande:
    Jag jag hoppas många har läst detta som du lade ut och tänker att det är inte någon ide att titta på ett program som Producenterna styr helt och hållet. Vet inte hur produktionen eller tv 4 läkare som är med tänker då deltagarna bara äter kokos och vatten. Deltagarna bör ha ordentlig näringsbrist när det åker hem. Eller så får dem vanlig mat som inte vi får se på tv eftersom dem inte får fiska eller jaga mat.....Fattar inte ens varför dem får fiskenät och fiskedon om det inte får användas.....Robinson har förlorat mitt intresse efter denna artikel...Undrar varför det andra deltagarna inte berättar sanningen hur programmet är.
    Så har det troligen varit tidigare också. Kanske inte allt är sant det som någon enstaka eller det kan vara olika hur man upplever saker
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-11 18:56:22 följande:

Johannus, vet du var finska Robinson spelas in?

Tror det är på Malaysia eller Filipinerna
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-12-11 19:50:33 följande:
    Tror det är på Malaysia eller Filipinerna
    Finska Robinson är i Malaysia
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-11 17:46:33 följande:
    Vi vet ju inte heller om det är hela sanningen det som Johan har sagt.
    De kan ju ha upplevt saker lite olika också.
    Därför hade det varit intressant om fler deltagare kunde träda fram och berätta hur de har upplevt saker och ting under inspelningen.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-11 18:50:48 följande:
    Om det ska påverka produktionen så måste tittarsiffrorna sjunka väldigt mycket
    Ja,precis.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst