• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Syskonförsök

Jag ser!! Väldigt svagt och oklart om de är någon färg dock? Ser det lite rosa ut i verkligheten? Du har inget tidigt digitalt att ta? Hoppas ❤️❤️❤️

Villblimamma98 skrev 2023-11-18 07:26:00 följande:

inbillar jag mig? Ingen är redigerad men fotad under olika ljus 
    //

• Villblimamma98
    Syskonförsök skrev 2023-11-18 08:01:22 följande:

Jag ser!! Väldigt svagt och oklart om de är någon färg dock? Ser det lite rosa ut i verkligheten? Du har inget tidigt digitalt att ta? Hoppas ❤️❤️❤️

Det är inte superrosa i verkligen men aldrig fått nån direkt spök på dem förut. Men ska testa ikväll igen. Förra graviditeten såg den ut sådär med på morgonen på äl + 9 och sen på kvällen ett mer rosa streck... sparar nog digitalt till i morgon men testar med sticka igen ikväll och återkommer. Så nervös ❤️
  • tjatalagom

//

Jag ser❤️ ta ett till ikväll!!❤️ kan ju hända att det är för tidigt för ett digitalt redan om strecket är så svagt också❤️ lycka till!
  • Villblimamma98
    tjatalagom skrev 2023-11-18 08:14:24 följande:
    Jag ser❤️ ta ett till ikväll!!❤️ kan ju hända att det är för tidigt för ett digitalt redan om strecket är så svagt också❤️ lycka till!
    Ja jag tänker det med... jag tar ett nytt ikväll. Så vidrigt nervös 🥹❤️
  • sommar2019juni

är en sååå lång väntan! Har ju något att säga om denna kurva? behöver bara höra något så dagarna gåååår 😂
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-18 08:26:56 följande:
    är en sååå lång väntan! Har ju något att säga om denna kurva? behöver bara höra något så dagarna gåååår 😂
    Snart kan du testa, du får försöka distrahera dig typ ❤️ lättare sagt än gjort. Jag tempar inte så vågar inte uttala mig om kurvan...
  • Cececilia

//

Håller tummarna att det är början på ett plus 🤞
  • Cececilia
    sommar2019juni skrev 2023-11-18 08:26:56 följande:
    Den ser bra ut, eller iallafall inget som talar emot att det kan bli ett plus :) 
Svar på tråden BIM november