• Anonym (Saknar dig)

Saknar dig

Saknar din värmde, din kärlek, att du fick mig att känna mig speciell. Jag saknar din kropp så att det gör ont, att få röra vid dig, att få känna dina läppar mot mina. Hur det pirrar i hela mig och får stötar igenom mig när du rör vid mig. Minns dig naken, hur du smakade, hur du tog för dig av mig.. 

• Svar på tråden Saknar dig
  • Anonym (JSS)

Jag saknar min senaste. Dejtade över nätet i två månader våran första dejt var otrolig. Och jag saknar hennes leende. Hur hon strålade när hon såg på mig. Hennes beröring och underbara skönhet. Saknar sättet hon var mot mig hur snäll vänlig och kärleksfull hon var, men som sen dog. Saknar att få se henne glad och sprallig med sina små smilgropar. Se hur hon behandlar andra och sättet som folk dras till henne. Hon utstråla nått magiskt som inte bara jag märker, alla dras till henne, pratar med henne frågar om saker, ja allt. 

Saknar att ha henne bredvid mig i sängen att få stryka mina fingrar över hennes underbara kropp. Leka med hennes hår och kyssa henne. Känna doften av henne som jag fortfarande kan känna när jag tänker på henne. Saknar känslan man fick när man vakna på morgonen och se henne där, min tjej som jag älskar. Ligga där fridfult bredvid mig.

Men nu kommer jag troligtvis aldrig att få träffa eller prata med henne igen och det är nått som smärtar mig djupt. Hon kommer nog alltid finnas kvar i mitt hjärta.

• Anonym (...)
    Anonym (Saknar dig) skrev 2023-10-18 17:38:51 följande:
    På vilket sätt omöjligt?
    Just nu.. På alla sätt!
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (JSS) skrev 2023-10-18 17:56:01 följande:

Jag saknar min senaste. Dejtade över nätet i två månader våran första dejt var otrolig. Och jag saknar hennes leende. Hur hon strålade när hon såg på mig. Hennes beröring och underbara skönhet. Saknar sättet hon var mot mig hur snäll vänlig och kärleksfull hon var, men som sen dog. Saknar att få se henne glad och sprallig med sina små smilgropar. Se hur hon behandlar andra och sättet som folk dras till henne. Hon utstråla nått magiskt som inte bara jag märker, alla dras till henne, pratar med henne frågar om saker, ja allt. 

Saknar att ha henne bredvid mig i sängen att få stryka mina fingrar över hennes underbara kropp. Leka med hennes hår och kyssa henne. Känna doften av henne som jag fortfarande kan känna när jag tänker på henne. Saknar känslan man fick när man vakna på morgonen och se henne där, min tjej som jag älskar. Ligga där fridfult bredvid mig.

Men nu kommer jag troligtvis aldrig att få träffa eller prata med henne igen och det är nått som smärtar mig djupt. Hon kommer nog alltid finnas kvar i mitt hjärta.

Vad fint. Varför tog det slut? :(
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (Collection) skrev 2023-10-18 17:46:17 följande:
    Blev aldrig nåt, jag var olyckligt kär. Men jag saknar henne. Drömde om henne inatt, varför ska man plågas så? Rynkar på näsan
    Det är hemskt jag vet, jag är i samma sits. Blev aldrig nåt och i en annan plats i livet så hade det sett nog helt annorlunda ut :( Hur länge sågs ni?
  • Anonym (Gina)

Kan till 100 procent känna igen mig i det här. Det är 7 år sedan jag träffade min person, och jag hade känt (träffat) honom i 4 år då till och från. De första 5 åren utan honom var riktigt jobbiga, men nu, 6-7 år senare börjar det kännas lättare. Känslorna har svalnat. 

• Anonym (Collection)
    Anonym (Jasmine) skrev 2023-10-18 18:36:00 följande:
    Det är hemskt jag vet, jag är i samma sits. Blev aldrig nåt och i en annan plats i livet så hade det sett nog helt annorlunda ut :( Hur länge sågs ni?
    Vi jobbade ihop i 1 år och jag vet att hon uppskattade mig, men tyvärr så hon kände hon inte som jag hade hoppats på.
  • Anonym (Collection)
    Anonym (Jasmine) skrev 2023-10-18 18:36:00 följande:
    Ja, sånt där är jobbigt Rynkar på näsan
  • Yeepz

Vackert skrivet. Väcker känslor, kan relatera. Håller tummarna att du får uppleva samma snart igen

• Anonym (Natt-tankar)
    Anonym (Collection) skrev 2023-10-18 17:46:17 följande:
    Blev aldrig nåt, jag var olyckligt kär. Men jag saknar henne. Drömde om henne inatt, varför ska man plågas så? Rynkar på näsan
    Jag drömde också om "min" i går natt. En sådan där självförnedrande dröm som gick ut på att han aldrig kunde vilja ha mig. Ja, varför ska man plågas så - år efter år..?  Gråter
Svar på tråden Saknar dig