• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • MaryH

Jo, du tänker rätt..Men jag vet när jag fick ägglossning eftersom jag får ont och att jag tempar. Jag har ett hopp om imorgon...har jag inte plusat imorgon på äl+12 så kommer jag invänta mens.
    Fan att det ska vara så tätt på julafton. Hade dumt nog planerat att ge teststickan till min man i julklapp.  Men nu är man bara besviken..🥺

• fancyr
    Sola0023 skrev 2023-12-22 21:53:49 följande:
    Vart tar man vägen efter Bim? Finns det någon annan grupp,
    Grattis!!! 😃
  • Sola0023
    fancyr skrev 2023-12-23 04:13:05 följande:
    Grattis!!! 😃
    Taaack! Hoppas det ska gå bra för dig med. Så spännande! 
  • MaryH

Grattis!! 🎁🎁

Äl + 12 idag och testade neg. Jag fattar inte hur för jag känner mig såååå gravid!! Eller så är jag skengravid....

• Tussilago4
    MaryH skrev 2023-12-23 07:14:04 följande:

Grattis!! 🎁🎁

Äl + 12 idag och testade neg. Jag fattar inte hur för jag känner mig såååå gravid!! Eller så är jag skengravid....

Jag är också på äl+12? negativt imorse. Mens borde ha kommit igår. Känner mig också gravid/skengravid 😄
  • fancyr
    Tussilago4 skrev 2023-12-23 09:38:51 följande:
    Jag är också på äl+12? negativt imorse. Mens borde ha kommit igår. Känner mig också gravid/skengravid 😄
    Plus 1 på den känslan. Äl +13 och negativt här. tog ett tidigt test som visade ett svaaaaagt sträck. Kan vara grått och då är det negativt tydligen. så svagt att man inte kan urskilja om det är svagt rosa eller grått. Tog ett tidigt test cb som visade negativt efter att jag hållit mig 4 Tim.
    😔
  • MaryH

Fan asså!! Jag ska ha min mens på måndag. Jag har liksom haft springandes huvudvärk hela dagen igår och natten.  Sist jag var gravid hade jag huvudvärk som första symtom.
    Sen sover jag jättedåligt. Vaknar varje timme, kissnödig på det också. Hungrig, illamående och svullna ömma bröst. Hur kan jag inte vara gravid? Hur kan jag inte plusa när jag alltid annars har gjort och med så mycket symtom? 
    Aja...Blev ingen julklapp då. Så får det bli IVF nästa månad. Hoppas verkligen att slippa det. 

Hur går det för er? Är det syskon eller första graviditet?

• fancyr
    MaryH skrev 2023-12-23 10:57:32 följande:

Fan asså!! Jag ska ha min mens på måndag. Jag har liksom haft springandes huvudvärk hela dagen igår och natten.  Sist jag var gravid hade jag huvudvärk som första symtom.
    Sen sover jag jättedåligt. Vaknar varje timme, kissnödig på det också. Hungrig, illamående och svullna ömma bröst. Hur kan jag inte vara gravid? Hur kan jag inte plusa när jag alltid annars har gjort och med så mycket symtom? 
    Aja...Blev ingen julklapp då. Så får det bli IVF nästa månad. Hoppas verkligen att slippa det. 

Hur går det för er? Är det syskon eller första graviditet?

Så mkt som jag läst på om symtom så känns allt som om det även kan vara pms eller något helt annat. Inget av tidiga symtom är liksom uteslutande för graviditet. Känns helt hopplöst.😩 

jag ska ha mens 25e eller 26e och än så länge negativa test om vi bortser från babyplan testet. Känner mig supergravid 😔

Svar på tråden Bim december 2023