• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Natalina1451

Äntligen fått bekräftad ägglossning, bim blir i januari så hoppas inte vi ses där ni som är kvar 🙏 

• Bär

ÄL+12 idag och negativa test. Det är nog ganska säkert kört denna månad, har alltid haft positiva test på dag 12 mina andra graviditeter.

Nu får vi gå in på försök nummer 9, och jag vet inte hur länge till jag ska orka med denna besvikelse.
    Vet att det är normalt att det tar tid, men när.man alltid blivit gravid lätt och blev även det med missfallet tidigare iår, så börjar man undra om det är något fel på en..

Även om vi går in på försök 9 så har vi tekniskt sett försökt i 1 år. Jag blev ju gravid I februari och hann vara gravid I 2,5 månad innan missfall.. 

• DrömlivetiHD

Bim -2 idag. Igår kom ömma bröst och idag lite molande mensvärk och svullen tjejmage. Så nu går jag och väntar på mens. . Svårt att tänka på annat när man bara väntar. Jag är utomlands och har inte tagit med något gravtest hit. 

Hur känns det för er andra som har Bim nu i dagarna?

• JagheterKarolina

Hoppar också in här! Har en dotter på 8 månader och vi försöker med syskon. Har bara haft mens en gång och slutat amma. Tagit ägglossningstester (clearblue) och fick fast gubbe 16 Dec hade sista mensen 23 november. Tycker redan jag har graviditetssymptom men kan ju vara psykiskt köpt hem tester. vet inte hur regelbunden min mens är nu efter den tidigare graviditeten. vet inte hur jag räknsr bim. Är det för tidigt att testa nu med ett sånt tidigt test? 

• Constanza

Kan ni se nåt? Bim- 3 

i verkligheten syns det lite mer och det är en rosa nyans 
  • pippi12345
    JagheterKarolina skrev 2023-12-26 16:58:05 följande:

Hoppar också in här! Har en dotter på 8 månader och vi försöker med syskon. Har bara haft mens en gång och slutat amma. Tagit ägglossningstester (clearblue) och fick fast gubbe 16 Dec hade sista mensen 23 november. Tycker redan jag har graviditetssymptom men kan ju vara psykiskt köpt hem tester. vet inte hur regelbunden min mens är nu efter den tidigare graviditeten. vet inte hur jag räknsr bim. Är det för tidigt att testa nu med ett sånt tidigt test? 

Där är du som ?värst? på äl+8. Skulle nog vänta två dagar till innan test om du bara har några test. Sitter du på tio stycken så skulle jag testa nu 🙈
  • pippi12345
    Constanza skrev 2023-12-26 17:43:10 följande:
    Kan ni se nåt? Bim- 3 

i verkligheten syns det lite mer och det är en rosa nyans 
    Jag ser jättetydligt streck :) grattis!
  • Constanza
    pippi12345 skrev 2023-12-26 18:13:05 följande:
    Jag ser jättetydligt streck :) grattis!
    Ååå kan knappt tro att det är sant ? tack Så jätte mycket vill bara att det ska vara morgon för att ta med morgonurin nu tog jag det här testet vid 17.30, trodde aldrig det skulle visa nåt det var mer för skojsskull

hoppas du med plussar snart! 
  • JagheterKarolina

Jag har bara ett tidigt test och 3 st som det står hur många veckor gravid, men klickade hem tre till tidiga tester, ska testa i morgon men kanske är för tidigt men så svårt att vänta! 🥹😅 bäst testa på morgonen va? 

Svar på tråden Bim december 2023