• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • fancyr
    Constanza skrev 2023-12-26 17:43:10 följande:
    Kan ni se nåt? Bim- 3 

i verkligheten syns det lite mer och det är en rosa nyans 
    Jag ser 😃 grattis!!
  • Constanza
    fancyr skrev 2023-12-26 20:17:14 följande:
    Jag ser 😃 grattis!!

Tack så jättemycke, tog ett digital early och fick gravid!!!!! 

känns som att jag drömmer ❤️❤️

Hoppas att den stannar och utvecklas till en frisk bebis och jag hoppas ni andra i tråden också får pluss snart, och får era efterlängtade bebisar 

• Gloover

ÄL +6 idag. Har haft så ont i brösten sen julafton. Kan det vara något eller är det för tidigt och bara inbillning? Tempar med NC och än håller sig temperaturen hög iaf.

• JagheterKarolina
    Constanza skrev 2023-12-26 21:12:38 följande:

Tack så jättemycke, tog ett digital early och fick gravid!!!!! 

känns som att jag drömmer ❤️❤️

Hoppas att den stannar och utvecklas till en frisk bebis och jag hoppas ni andra i tråden också får pluss snart, och får era efterlängtade bebisar 

Åååh grattis!!!! 🥳 
  • JagheterKarolina
    Gloover skrev 2023-12-26 21:36:48 följande:

ÄL +6 idag. Har haft så ont i brösten sen julafton. Kan det vara något eller är det för tidigt och bara inbillning? Tempar med NC och än håller sig temperaturen hög iaf.

Jag har känt samma! Men inget positivt test men kanske är för tidigt håller tummarna för oss!
  • DrömlivetiHD

Grattis till plus @Constanza 😍

Jag har Bim idag! Håll tummarna att mensen håller sig borta! Tyckte jag kände litet illamående nu på morgonen 🙏

• DrömlivetiHD

Kan man ha mensvärk fastän man är gravid? Haft lite mensvärk till och från under dagen men ingen mens än 🙏 Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta. 

• Gloover
    JagheterKarolina skrev 2023-12-27 08:41:59 följande:
    Åh spännande! Vi får hålla tummarna 😄
Svar på tråden Bim december 2023