Mer än underhåll?
en pappa som betalar underhåll eftersom Barnen är där sällan, borde han hjälpa till att betala saker som barnen gör? Fritidsintressen tex
eller har han gjort sitt genom att betala underhåll?
en pappa som betalar underhåll eftersom Barnen är där sällan, borde han hjälpa till att betala saker som barnen gör? Fritidsintressen tex
eller har han gjort sitt genom att betala underhåll?
Haha väntade på den kommentaren.
nej faktiskt inte. Han hade ett barn sen tidigare som han var så fin mot? så jag trodde väl han skulle fortsätta vara sån oxå mot våra barn. Dessutom var jag ung o väldigt naiv så. Men det hörde ju inte ens till diskussionen
nej faktiskt inte. Han hade ett barn sen tidigare som han var så fin mot? så jag trodde väl han skulle fortsätta vara sån oxå mot våra barn. Dessutom var jag ung o väldigt naiv så. Men det hörde ju inte ens till diskussionen
Lustigt att ni nämner vab.
karln har fem barn, äldsta strax över 30. aldrig vabbat i sitt liv. Inte föräldraledig heller
Du skrev tidigare att han hade fem barn och nu ett sen tidigare? Har ni fyra tillsammans?
Jag tycker absolut att man har ett ansvar i att välja en bra förälder till sitt kommande barn.