Varför covid test?
Varför köper folk covid test? Jag menar vad händer när man ser att det Är positivt? Man är väl hemma o är sjuk i vilket fall??
Varför köper folk covid test? Jag menar vad händer när man ser att det Är positivt? Man är väl hemma o är sjuk i vilket fall??
Jag led som en gris, då vet man ju att det måste va nåt annat än en vanlig förkylning. Testade mig positiv. Man blir intresserad av att veta exakt vad det är som man har i kroppen när man mår på det sättet.
Jag tänkte starta en liknande tråd! Förstår väl att man testar sig om man blir allvarligt sjuk eller mycket långvarigt eller liknande, men jag var "vanligt" sjuk för tre veckor sen. Hade feber i två-tre dagar, hosta, ont i halsen, ja ni vet. Alla jag pratat med efter har varit väldigt intresserade av om det var covid eller inte, och jag fattar inte riktigt grejen. Ja, det kanske var covid, eller så var det inte det utan bara en vanlig förkylning, vad spelar det för roll?
Jag förstår inte heller varför man ska testa sig. Det spelar ingen roll vilken sjukdom man har. Är man sjuk stannar man hemma. Är man sjuk så smittar man.
Att det ska vara så svårt att förstå!
Mig spelar det ingen roll om någon har covid eller något annat virus eller bacill. Jag vill inte bli sjuk för att folk är korkade och ger sig ut i samhället bara för att de inte har covid utan något annat.
Jag låg hemma hela förra veckan. Hade som mål att börja jobba hemifrån efter att ha sovit bort 3 dagar men kroppen sa ifrån. Jag behövde vila ordentligt för att bli frisk. Inget konstigt. En gång per år brukar jag dra på mig något sådant.
Jag förstår inte heller varför man ska testa sig. Det spelar ingen roll vilken sjukdom man har. Är man sjuk stannar man hemma. Är man sjuk så smittar man.
Att det ska vara så svårt att förstå!
Mig spelar det ingen roll om någon har covid eller något annat virus eller bacill. Jag vill inte bli sjuk för att folk är korkade och ger sig ut i samhället bara för att de inte har covid utan något annat.
Jag låg hemma hela förra veckan. Hade som mål att börja jobba hemifrån efter att ha sovit bort 3 dagar men kroppen sa ifrån. Jag behövde vila ordentligt för att bli frisk. Inget konstigt. En gång per år brukar jag dra på mig något sådant.
Ts: Jaha, så vilka andra sjukdomar tar du covid-19 vaccin för?