• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Kiwikiwi

Det är extremt svårt att hålla sig, jag har bim på söndag 21/1 enligt appen men började testa redan igår 😁

• Hsim
    Kiwikiwi skrev 2024-01-16 12:29:13 följande:

Det är extremt svårt att hålla sig, jag har bim på söndag 21/1 enligt appen men började testa redan igår 😁

Aa från imorgon blir det nog test varje morgon fram bevis kommer åt ena eller andra hållet. man vill ju sååå gärna se det där strecket växa fram, 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 12:22:59 följande:

Aa spännande! :) 

jag ska också testa 20/1 enligt NC. 

funderar på att testa imorgon bitti, tålamodet tryter, även om jag vet att det kan visa negativt. :) 

Berätta om du testar, roligt att följa :) 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 12:37:23 följande:
    Aa från imorgon blir det nog test varje morgon fram bevis kommer åt ena eller andra hållet. man vill ju sååå gärna se det där strecket växa fram, 
    Hahaha ja precis 
  • Fjällsockan
    Hsim skrev 2024-01-16 11:44:48 följande:
    Vilken dag är du på?
    jag har BMI 20-21/1
    försöker intala mig att inte börja testa redan från imorgon bitti. 
    Borde vara ÄL+11/12 kanske, BIM 19/1. Tänkte igår att jag köper två test så räcker det. Jo tjohejsan! Kanske håller mig idag och köper ett digitalt imorgon ;) 
  • Natalina1451
    Kiwikiwi skrev 2024-01-16 07:33:42 följande:
    //

Rfsu testa tidigt bim -5, de blev starkare streck efter svarstiden, vad ska man tro? 
    Det är ju positivt, mitt första från RFSU var ännu svagare. Det gick inte ens att få med på bild 🙈 jag vågar mig nog på ett grattis ❤️
  • fancyr
    Fjällsockan skrev 2024-01-16 08:08:59 följande:

Ja där är ju något! Stort grattis hörni! Jag gick också upp arla morgon med fortsatt surr i livmodern men tyckte det testet såg blankt ut :( väntar kanske till BIM och tar ett digitalt?

jag har fortfarande mitt surr så ge inte upp :) vi alla är ju olika också på hur snabbt vi tar upp hcg:t osv.
  • Fjällsockan
    fancyr skrev 2024-01-16 14:28:49 följande:
    jag har fortfarande mitt surr så ge inte upp :) vi alla är ju olika också på hur snabbt vi tar upp hcg:t osv.
    Tack för stödet! <3 Det fortsätter surra ordentligt här! Känslan säger att det är något men vågar inte hoppas för mycket. 
  • Kiwikiwi
    Natalina1451 skrev 2024-01-16 13:46:51 följande:
    Det är ju positivt, mitt första från RFSU var ännu svagare. Det gick inte ens att få med på bild 🙈 jag vågar mig nog på ett grattis ❤️
    Ja, jag blir bara osäker då strecket dröjde några minuter så därför inte vägar tro är positivt än.
  • Hsim

Tycker man känner små saker hela tiden, men sen känner man väl också efter hela tiden. 

jag bockar av:
    molvärk 
    stickningnar
    ökade flytningar
    kissnödighet
    ökat luktsinne
    visst illamående 

inga ömma bröst än, vilket brukar komma strax efter plus för min del. 

tycker det är så svårt med vad som kan vara tecken på mens och vad som är gravidtet. Även fast jag varit gravid tidigare, blir man lika knäpp varje gång. 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024