• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Natalina1451
    Kiwikiwi skrev 2024-01-16 14:34:25 följande:
    Ja, jag blir bara osäker då strecket dröjde några minuter så därför inte vägar tro är positivt än.
    Jag förstår det. alla snackar så mycket om spökstreck jämt. Men asså jag har ALDRIG fått ett spökstreck. Antingen kommer ett streck eller så är det blankt på riktigt. Ingen tid har ändrat på mina negativa då har jag nog använt allt test förutom clearblues testa tidiga med blå streck. 

är testet så tydligt att det syns på bild så som det gör så hade jag inte tvivlat, men fortsätt testa så får du se hur det blir tydligare från dag till dag 😍 jag testar fortfarande Varje dag och jah plussade dagen före nyår med bim den 4/1 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 14:37:15 följande:

Tycker man känner små saker hela tiden, men sen känner man väl också efter hela tiden. 

jag bockar av:
    molvärk 
    stickningnar
    ökade flytningar
    kissnödighet
    ökat luktsinne
    visst illamående 

inga ömma bröst än, vilket brukar komma strax efter plus för min del. 

tycker det är så svårt med vad som kan vara tecken på mens och vad som är gravidtet. Även fast jag varit gravid tidigare, blir man lika knäpp varje gång. 

ja jag känner efter vid minsta känning.

för mig är det:
    - känslig som tusan för allt. i morse höll jag på att brinna av på sambon som nös och snörvlade i mitt öra upplevde jag. jag har gråtit till en actionfilm och är känslig för vissa maträtter o så.. 
    - surr vid livmodern 
    -molande värk i magen/livmoder , mer ihållande än annars. 
    - huvudvärk som kommer och går 
    -craving på semla haha! tom drömt om semla
  • jenny1000

Här började mensen idag... Har verkligen ingen mer energi att ge till ett 11e försökt. Känns helt omöjligt och hopplöst! 

• fancyr
    jenny1000 skrev 2024-01-16 15:04:14 följande:

Här började mensen idag... Har verkligen ingen mer energi att ge till ett 11e försökt. Känns helt omöjligt och hopplöst! 

Va tråkigt ! fortsätt ha hoppet uppe , snart är det din dag <3
  • Hsim
    fancyr skrev 2024-01-16 15:01:04 följande:
    ja jag känner efter vid minsta känning.

för mig är det:
    - känslig som tusan för allt. i morse höll jag på att brinna av på sambon som nös och snörvlade i mitt öra upplevde jag. jag har gråtit till en actionfilm och är känslig för vissa maträtter o så.. 
    - surr vid livmodern 
    -molande värk i magen/livmoder , mer ihållande än annars. 
    - huvudvärk som kommer och går 
    -craving på semla haha! tom drömt om semla
    Haha sjuk det där med semlor. Skrek åt mannen för en stund sedan att han behövde åka och köpa semlor. Blev dö sugen och kunde inte tänka mig att inte ha en typ då där direkt. 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 15:22:00 följande:
    Haha sjuk det där med semlor. Skrek åt mannen för en stund sedan att han behövde åka och köpa semlor. Blev dö sugen och kunde inte tänka mig att inte ha en typ då där direkt. 
    hahaha! jag fick faktiskt en semla förra veckan men den var torr och inte lika god som jag hade föreställt mig i mitt huvud så min craving blev inte mättad haha.. 
  • Hsim
    jenny1000 skrev 2024-01-16 15:04:14 följande:

Åh nej vad tråkigt. Rynkar på näsan

• Kaffetanten

haha jg fattar inte hur man svarar på enskilda inlägg märker jag. Trodde att jag gjorde det! Kan inte ngn förklara hur ni gör :)? 

• JagheterKarolina
    Kaffetanten skrev 2024-01-16 17:52:52 följande:

haha jg fattar inte hur man svarar på enskilda inlägg märker jag. Trodde att jag gjorde det! Kan inte ngn förklara hur ni gör :)? 

Kugghjulet i högra hörnan på inlägget och sedan citera! Men det funkar inte alltid 😊
Svar på tråden BIM JANUARI 2024