Varför beter han sig så?
förbigådd, svartsjuk, arg.....men samtidigt vill jag fortsätta träffa honom.
Jag hade tackat för mig direkt när han berättade sin inställning, om jag hade velat ha min heder i behåll. Detta kommer ju absolut inte leda någonstans och du vet nu med säkerhet att du bara är ett tidsfördriv tills nån bättre dyker upp. Varför i hela världen skulle du ställa upp på det upplägget? Usch, fy så billig jag hade känt mig i den situationen? 😔
Hoppas du hittar en vettig man snart! ❤️
Nej tack till en sådan man som väljer att trycka ner dig och få dig att skämmas över din ålder. Jag hade direkt tagit avstånd och gått vidare. Jisses, han var med på noterna först (och viste din ålder) men nu kommer det fram att han skäms och nojar över något du inte kan påverka. Du kommer alltid vara i underläge och försöka vara honom till lags.
Varför i h-vete vill du träffa idioten igen? Det är ju bara förnedrande.
Han verkar njuta av att såra dig för normala socialt kompetenta personer inser att man inte säger sådant där.
Tänker du sitta där och hoppas på att du får den stora äran att dejta honom trots din ålder om han tröttnar på den andra? Vill du vara ett andrahandsval på nåder?
Jag hade dragit så fort han tog upp det där med åldersnoja. Fast jag dejtar bara män, inte mansbebisar.
Ni var ju överens om att ni inte var redo för förhållande för att ni båda nyligen kommit ur långa förhållanden. Sen frågar du andra gången ni ses om han kan tänka sig ett förhållande längre fram? Liksom hallå, ni hade redan kommunicerat om detta, det ni verkade vara överrens om då var en kk relation!
Sen att han träffar en annan tjej, ja det är väll naturligt men det är ju inget han ska prata med dig om på det här sättet! Visst han kan nämna det om han känner att han behöver avsluta er kk relation men att hålla på och vela på det där sättet och prata ålder är respektlöst. Sen att du tagit upp det här med förhållande alldeles för tidigt för vilken relation det än är gör det hela ännu mer konstigt!
Dumpa han och träffa någon annan.
Jag hade tolkat det som att det egentligen är något annat han inte gillar hos mig (/tillräckligt mycket), men att åldern känns enkel att skylla ifrån sig på. Det är väl enklare att säga "det funkar inte pga åldersskillnad" än "jag vill inte ha en relation med dig för tycker du är oskön/tråkig/dryg/så ful att jag skulle skämmas för mina kompisar/etc".
(obs menar inte att TS faktiskt ÄR något av ovanstående)