BIM april 2024
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Har inte varit så jätte aktivt på fb på sistone . Grattis Bär till ditt plus! Va härligt!!
själv har jag upplevt fertilt sekret , rikligt, i två dagar nu och idag kom fast glad gubbe. Jag trodde vi skulle ha fler dagar på oss så den här veckan när vi haft barn har vi inte alls myst. Fick panik idag haha och barnen åker imorgon. Vi körde en snabbis innan bsrnen vakna 😂
Tempen kan jag inte heller lita på idag då jag varit vaken under natten och inte kunnat somna om.. typiskt att det hände idag av alla dagar..😅 så ägglossning bör ske imorgon?!
Kan inte citera i tråden, men grattis Bär!
Uppdaterar bim
BIM april 2024:
1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
1/4 Lugnoro, 1a barnet, 1a försöker efter MF
3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
5/4 littlewickewire, 1:a barnet, 6:e försöket
6/4 Naniismamma, 5e barnet för mig, 1a för partnern, 3e försöket
9/4 bebissugen, första barnet, 8e försöket
10/4 Lusse88, första barnet, femte försöket.
11/4 Sand13, 5e barnet (första för sambon), fjärde försöket.
12/4 MacBookpro, första barnet, 13 försöket
14-15/4 Fancyr, tredje barnet, sambons första, 5e försöket.
18/4 Morticia91, första barnet 4de försöket
19/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
20/4 Juliab, andra barnet, 9e försöket, ett X
27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket.
Dal: Det ser positivt ut :) Grattis!
Kan inte citera vissa gånger....
Men Dal: Det ser positivt ut! Grattis! :) Har ni försökt länge?
Vill bara att nästa vecka ska gå fort.
Dagarna mellan äl och bim är olidliga. Vi har bara försökt i 4 månader, men det känns redan jobbigt 😅 Med dom andra barnen (annan pappa) gick det fortare än så här att bli gravid. Men då var jag ju i 20-årsåldern med alla 4. Är 35 nu. Så det lär väl ta tid. Är inställd på det. Jag vet ju att jag kan få barn (kunde åtminstone), men vet inget om min nuvarandes "spermakvalitet". Vi har ingen aning då han aldrig gjort någon gravid. Och nu är vi båda 30+. Vet att vissa kämpar i många månader/år, all cred till er att ni verkligen orkar! Det måste tära på psyket rejält ju att få negativt/mens/missfall gång på gång :( Jag ska inte klaga, vi är bara på försök 4.
Jag hade förväntad ÄL 3/4, men eftersom detr min första cykel efter utomkvedshavandeskapet så vet jag ju inte om den är regelbunden. Därför har jag gjort ägglossningstester varje dag denna vecka. Tur var väl det, för igår gick stegringen i taket och både igår och idag har jag haft ägglossningskänningar flera dagar för tidigt och appen flyttade fram min BIM hela sex dagar. 🙈 Jag blir så förvirrad nu. Det känns så tidigt med BIM 13/4, men det är väl bara att börja testa då och hoppas på det bästa. 🙈