BIM april 2024
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Tiden fram till ägglossning är så himla lång.. Och väntan på graviditet känns så avlägset.
Kan bli så ledsen när jag tänker tillbaka att jag blev gravid i februari och va så himla lycklig över att få en höst/vinter bebis .. Men så slutade de i operation och inser ibland att jag inte kommit över den förlusten :( Tänk så kan vi inte bli gravida igen .. Usch dessa hjärnspöken är för jävliga..
Svartahallon och Mariiiak94, jag känner EXAKT som ni.
just nu väntar jag på ÄL och är hoppfull. men jag vet hur nedslagen jag kommer att bli om inget händer den här månaden heller. Och går och funderar på vad vi ska göra då. Jag är inte en sådan som bara kan vänta och se. Jag är för otålig. Jag funderar på att göra en spolning om det inte tar sig denna gången. Eftersom jag fick utomkvedshavandeskap så kanske det finns någon blockering. Vi får se.
man går igenom hopp, väntan och sorg varenda jävla månad. Det är hemskt.
Känner precis som er. Sen känner jag att jag kanske inte har rätt att känna så då vi ?bara? försökt i 5 månader.
Känner precis som er. Sen känner jag att jag kanske inte har rätt att känna så då vi ?bara? försökt i 5 månader.
Om alla värden är bra under en fertilitetsutredning, får man inte ändå gå vidare med IVF då?
Om alla värden är bra under en fertilitetsutredning, får man inte ändå gå vidare med IVF då?
Sjukt orättvist.
jag har bekanta som röker och dricker en hel del, är ganska överviktiga och lever allmänt osunt men kan ändå få en massa barn.
och en annan som gör allt man kan för att hjälpa kroppen får ingenting 😭