• Lusse88

BIM april 2024

Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.

• Svar på tråden BIM april 2024
  • fancyr

Någon som har erfarenhet av att ha en månad med mycket Mer fertilt sekret än alla andra månader? Denna månad är det liksom som ett överflöd. Har oxå varit mer känslig/orolig än tidigare kring denna tid. 

hoppas det fertila sekretet Gör att simmarna vill stanna och att någon vill borra in sig och stanna 🤪

• Nostalgitripp
    Mariiiak94 skrev 2024-03-31 11:53:56 följande:

Då min mens kom i förrgår så hoppar jag in i denna tråden istället och hoppas på nya tag!

Däremot är jag lite nyfiken, vet att fler har behövt genomgå en operation för utomkvedshavandeskap här inne och undrar om eran mens varit som vanligt eller har den varit annorlunda? Jag har alltid haft mens 4 dagar men nu höll den bara i 2 dagar? Igår kväll så va den redan borta?! Känns väldigt kort men kanske kan bli så när kroppen hittar tillbaka? 

Uppdaterad BIM

1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
    1/4 Lugnoro, 1a barnet, 1a försöker efter MF
    3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
    5/4 littlewickewire, 1:a barnet, 6:e försöket
    6/4 Naniismamma, 5e barnet för mig, 1a för partnern, 3e försöket
    9/4 bebissugen91, första barnet, 8e försöket
    10/4 Lusse88, första barnet, femte försöket.
    11/4 Sand13, 5e barnet (första för sambon), fjärde försöket.
    12/4 MacBookpro, första barnet, 13 försöket
    13/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
    14-15/4 Fancyr, tredje barnet, sambons första, 5e försöket.
    15/4 Mariiiak94, Första barnet, 8:e försöket.
    18/4 Morticia91, första barnet 4de försöket
    20/4 Juliab, andra barnet, 9e försöket, ett X
    26/4 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket.
    Min mens var lika lång som vanligt (fyra dagar), men jag blödde väldigt mycket mindre. Första två dagarna kom det nästan ingenting. 
  • Mariiiak94
    Nostalgitripp skrev 2024-03-31 22:04:44 följande:
    Min mens var lika lång som vanligt (fyra dagar), men jag blödde väldigt mycket mindre. Första två dagarna kom det nästan ingenting. 
    Okej! Jag brukar ha mens i 4 dagar och som mest de 2 första dagarna och sen minskar de allt mer för var dag. Men denna gången så har jag haft mindre än vanligt och kom i fredags men igårkväll va den redan borta. Tog ett graviditetstest i torsdags som var negativt och sen kom ju mensen så har inte tagit fler test. En nidblödning ska ju bara vara några droppar blod och detta var ju mer än det. Hoppas att kroppen hittar tillbaka nu så allt blir mer klart för denna förvirring är inte nyttig för mig 😂
  • Nostalgitripp

Men jag blir tokig! Jag hade en tydlig stegring 29/3 och ägglossningskänningar 29-30/3. Jag har fortsatt ägglossningstesta för säkerhets skull och idag fick jag full stegring IGEN. Testlinjen är starkare än kontrollinjen, vilket den var den 29/3 också. Det var samma sak förra månaden. Stegring två gånger. 

Hur tusan ska jag nu veta vilken dag som jag faktiskt får ägglossning? Suck!

Om det inte tar sig den här månaden börjar jag tempa.

• Svartahallon

Idag har jag fått fertilt sekret, men ägglossningstesterna är ganska långt ifrån positiva. Har beräknad ägglossning om 6 dagar, men det tar jag med en nypa salt eftersom att cykeln fortfarande kan vara lite skev efter operation.

Är det någon som vet hur länge man kan ha fertilt sekret? Jag har nog aldrig tänkt på det tidigare faktiskt, mer än att jag konstaterat att jag haft det. Får fortsätta testa och ligga på under veckan hehe. 

• Svartahallon

Vad märkligt nostalgitripp! Hade ju liknande jag med förra cykeln. Låter som en bra idé att börja tempa, om det inte går vägen denna cykel. Det gör allt lite tydligare! Jag använder NC och är nöjd med det hittills!

• Anonym (Jennie)
    Hej. Ny här. Kan jag gå med här även om man plussat? Eller är det fel grupp då?Har bim idag. Har graviditeten och barnplanerandet hemligt. Bara fåtal vet. Har 4 barn och har nyligen 2 missfall i bagaget. Båda i v.9. Skulle vara trevligt att kunna ventilera med fler som precis fått + eller som får snart. 
    Hoppas det är ok ????
    Testade positivt i förrgår. På clearblue testa tidigt och clearblue tidig digital. 
    Idag ville jag göra ett test som var okänsligare och fick ett tydligt resultat tycker jag. Gjorde dock även ett testa tidigt till, och även om det känns tydligare än förrgår så tycker jag att det känns lite ljust. Det har typ samma styrka som plusset som är okänsligare 25 miu/ml. Dom kanske snålade med färg i det testet. Nojar så mycket efter missfallen. 
    Dessa är från imorse v.4+0. 14 dagar efter äl.
    Det högst upp tog jag i förrgår (v.3+5) samt det digitala. De är testa tidigt. De andra är från idag och plusset är ett "vanligt". 
    Hoppas på massa härliga fler pluss här i tråden nu.
  • Anonym (Jennie)

Kom inte bilderna med? Testar igen.

Vet inte om det digitala testet syns men står gravid på det iaf. Vad klurigt det var att göra inlägg på mob.I

• henna92

Uppdaterad BIM

1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
    1/4 Lugnoro, 1a barnet, 1a försöker efter MF
    3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
    5/4 littlewickewire, 1:a barnet, 6:e försöket
    6/4 Naniismamma, 5e barnet för mig, 1a för partnern, 3e försöket
    9/4 bebissugen91, första barnet, 8e försöket
    10/4 Lusse88, första barnet, femte försöket.
    11/4 Sand13, 5e barnet (första för sambon), fjärde försöket.
    12/4 MacBookpro, första barnet, 13 försöket
    13/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
    14-15/4 Fancyr, tredje barnet, sambons första, 5e försöket.
    15/4 Mariiiak94, Första barnet, 8:e försöket.
    18/4 Morticia91, första barnet 4de försöket
    20/4 Juliab, andra barnet, 9e försöket, ett X
    26/4 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket.
    27/4 henna92, andra barnet, 1.5 års av försök
  • henna92

Tänkte hoppa in Skrattande

Jag har precis ätit min sista letrozol och ska ha läkare om 1.5 veckor, hoppas att vi hittar en bra follikel Hjärta förra försök var första gången med ovitrelle-spruta, hoppas att kunna få den igen, har inte fått ägglossning utan den.

Svar på tråden BIM april 2024