BIM april 2024
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Någon som har erfarenhet av att ha en månad med mycket Mer fertilt sekret än alla andra månader? Denna månad är det liksom som ett överflöd. Har oxå varit mer känslig/orolig än tidigare kring denna tid.
hoppas det fertila sekretet Gör att simmarna vill stanna och att någon vill borra in sig och stanna 🤪
Då min mens kom i förrgår så hoppar jag in i denna tråden istället och hoppas på nya tag!
Däremot är jag lite nyfiken, vet att fler har behövt genomgå en operation för utomkvedshavandeskap här inne och undrar om eran mens varit som vanligt eller har den varit annorlunda? Jag har alltid haft mens 4 dagar men nu höll den bara i 2 dagar? Igår kväll så va den redan borta?! Känns väldigt kort men kanske kan bli så när kroppen hittar tillbaka?
Uppdaterad BIM
Men jag blir tokig! Jag hade en tydlig stegring 29/3 och ägglossningskänningar 29-30/3. Jag har fortsatt ägglossningstesta för säkerhets skull och idag fick jag full stegring IGEN. Testlinjen är starkare än kontrollinjen, vilket den var den 29/3 också. Det var samma sak förra månaden. Stegring två gånger.
Hur tusan ska jag nu veta vilken dag som jag faktiskt får ägglossning? Suck!
Om det inte tar sig den här månaden börjar jag tempa.
Idag har jag fått fertilt sekret, men ägglossningstesterna är ganska långt ifrån positiva. Har beräknad ägglossning om 6 dagar, men det tar jag med en nypa salt eftersom att cykeln fortfarande kan vara lite skev efter operation.
Är det någon som vet hur länge man kan ha fertilt sekret? Jag har nog aldrig tänkt på det tidigare faktiskt, mer än att jag konstaterat att jag haft det. Får fortsätta testa och ligga på under veckan hehe.
Vad märkligt nostalgitripp! Hade ju liknande jag med förra cykeln. Låter som en bra idé att börja tempa, om det inte går vägen denna cykel. Det gör allt lite tydligare! Jag använder NC och är nöjd med det hittills!
Kom inte bilderna med? Testar igen.
Vet inte om det digitala testet syns men står gravid på det iaf. Vad klurigt det var att göra inlägg på mob.I
Uppdaterad BIM
Tänkte hoppa in
Jag har precis ätit min sista letrozol och ska ha läkare om 1.5 veckor, hoppas att vi hittar en bra follikel förra försök var första gången med ovitrelle-spruta, hoppas att kunna få den igen, har inte fått ägglossning utan den.