• USA111

Boendestöd är jobbig

Säger jag ska söka andra lägenheter. Men hallå man får ingen efter 4 år i kön. Sa med jag ville bo med nån dvs ha en partner då säger hon jag ska vara realistisk. jävla idiot. En annan på mitt jobb som är inom lsss har kille och de bor ihop och ska gifta sig. Hon är fulare än mig. man säger inte så

• Svar på tråden Boendestöd är jobbig
  • Anonym (X)
    RaYzLeR skrev 2024-03-29 19:42:39 följande:

Jag har Asperger, eller AST som det heter numera. Jag bor på LSS-boende och har DV.

Ja.
    Det är dock inte lite autism som ts skriver, och du är alltid koherent och ger ett intelligent intryck.
  • USA111

Nej för hon söker jag ska söka lägenheter som jag ej vill ha. Bo i en håla där det ej finns nått att göra. Bo i ett sug område med mycket krininella

• Anonym (Lika barn leka bäst)

Du bara lite Asperger brukar inte ge DV och gruppboende.
    Du retar nog upp flera med vänner som verkligen är tacksamma över att det finns DV och LLS-bostäder till dem.

• Anonym (X)
    USA111 skrev 2024-03-29 21:11:09 följande:
    Joooo
    Vem skulle vilja titta på en gammal tant? Var skulle det visas?
  • USA111

Jag har ju inte henne om jag flyttar då blir man ju mer ensam

• USA111

På nån tv kanal i nått annat land är väl inte bara jag med utan flera

• Anonym (X)
    USA111 skrev 2024-03-29 21:20:15 följande:

Ha ha!
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-03-29 21:17:17 följande:

Nej för hon söker jag ska söka lägenheter som jag ej vill ha. Bo i en håla där det ej finns nått att göra. Bo i ett sug område med mycket krininella

Jamen slå henne med häpnad och fixa en lägenhet som du vill ha helt själv då.

Det kan vara på vilket plan som helst eftersom du inte är en offentlig person och det får nog blir ensam. Det är nog bara att inse. Men få tanten att hålla käften genom att imponera och fixa en lägenhet som du vill ha.
  • USA111
    Anonym skrev 2024-03-29 21:20:44 följande:
    Jamen slå henne med häpnad och fixa en lägenhet som du vill ha helt själv då.

Det kan vara på vilket plan som helst eftersom du inte är en offentlig person och det får nog blir ensam. Det är nog bara att inse. Men få tanten att hålla käften genom att imponera och fixa en lägenhet som du vill ha.
    Ja en ny byggt bostadsrätt
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-03-29 21:20:15 följande:

Men är det inte oerhört konstigt att detta alltid bara händer folk med funktionsnedsättningar?
    Ni är rätt många som säger er vara med.

Vad är det för jävla B-land där tillräckligt många för att betala en hel TV-produktion sitter och glor på ett gäng svenska @#¤!#:ar?
Svar på tråden Boendestöd är jobbig