• USA111

Boendestöd är jobbig

Säger jag ska söka andra lägenheter. Men hallå man får ingen efter 4 år i kön. Sa med jag ville bo med nån dvs ha en partner då säger hon jag ska vara realistisk. jävla idiot. En annan på mitt jobb som är inom lsss har kille och de bor ihop och ska gifta sig. Hon är fulare än mig. man säger inte så

• Svar på tråden Boendestöd är jobbig
  • Anonym (Pengar)
    USA111 skrev 2024-04-02 08:43:34 följande:
    Ja men nu får jag kanske ärva morfars hus om jag har tur han  lär trilla av pinn innan 5 år
    Lever din mamma eller hennes syskon?
  • Anonym (Pp)
    USA111 skrev 2024-04-02 08:43:34 följande:
    Ja men nu får jag kanske ärva morfars hus om jag har tur han  lär trilla av pinn innan 5 år
    Det är inget du vet säkert och din boendestödjare säger att du behöver söka lägenhet nu, så gör det. 
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-04-02 08:27:20 följande:
    Måste jag säga det
    Anonym skrev 2024-03-31 00:05:45 följande:
    Men var är "här", var ju frågan?
    Vilken stad pratar vi om?

Jag är helt övertygad om att jag kan hitta lägenheter som inte ens har någon kö på Blocket, om du säger var vi ska titta
    Nej. Men om du hade sagt det så kunde jag ha bevisat att det finns lägenheter helt utan kö, torsdag eller ej. Precis som "Pp" skriver.

Men det är nog bekvämast för dig att fortsätta vara helt övertygad om att man måste köa och hålla koll på torsdagar.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-04-02 08:26:39 följande:

Fast de kan ej köra ut en om man nu bara får ha träningslägenhet i 5 år och bostadskön är på 8 år!! 

Det kan de säkert.
  • Anonym (H)
    USA111 skrev 2024-04-02 08:26:39 följande:

Fast de kan ej köra ut en om man nu bara får ha träningslägenhet i 5 år och bostadskön är på 8 år!! 

Folk bryr sig ej om enskilda människor de vill tjäna pengar.
    Finns hemlösa människor överallt . Du skulle inte ens bli hemlös utan ifall du ej hittar nåt lär dina föräldrar erbjuda husrum tills du hittar något. 

• USA111
    Anonym (H) skrev 2024-04-02 11:12:31 följande:

Folk bryr sig ej om enskilda människor de vill tjäna pengar.
    Finns hemlösa människor överallt . Du skulle inte ens bli hemlös utan ifall du ej hittar nåt lär dina föräldrar erbjuda husrum tills du hittar något. 

Presic!!! Farsan har sagt han köper till mig dels
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-04-02 11:50:55 följande:
    Presic!!! Farsan har sagt han köper till mig dels
    Varför har vi haft en lång diskussion om att du inbillar dig att det är omöjligt att hitta hyresrätter då?
  • USA111
    Anonym skrev 2024-04-02 15:58:28 följande:
    Varför har vi haft en lång diskussion om att du inbillar dig att det är omöjligt att hitta hyresrätter då?
    Ja men du köpt väl svart
  • Anonym (2024)
    USA111 skrev 2024-03-26 21:13:47 följande:
    Boendestöd är jobbig

Säger jag ska söka andra lägenheter. Men hallå man får ingen efter 4 år i kön. Sa med jag ville bo med nån dvs ha en partner då säger hon jag ska vara realistisk. jävla idiot. En annan på mitt jobb som är inom lsss har kille och de bor ihop och ska gifta sig. Hon är fulare än mig. man säger inte så

Har du missat att vi har en borgerlig regering?
    ALL välfärd ska bort, har du inga pengar så är du överflödig. ALLT handlar om vinster idag, så du kan väl skratta dig glad över den lilla hjälp som öht finns så länge den varar, för det kommer garanterat skäras ner mer och mer för varje år tills det är borta.

Och ja majoriteten av befolkningen har själva valt att ha det så genom sin röster.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-04-02 16:38:09 följande:
    Ja men du köpt väl svart
    Vad snackar du om? Vad skulle jag med en lägenhet till?

Jag försöker få dig att fatta att du kan titta på HYRESrätter (som man INTE
    köper) på BLOCKET men det går ju inte in.
    Det finns en massa hyresrätter HELT UTAN KÖ. Som inte har med vare sig köp eller något "svart" att göra. Jag har också erbjudit mig att bevisa det.

Flera användare har sagt samma sak till dig nu.

Därefter säger du att din farsa ska köpa en lägenhet åt dig.
    Då undrar jag varför i helvete vi ens har diskuterat hyresrätterna hela tiden.
Svar på tråden Boendestöd är jobbig