Sd:s trollfabrik
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Det är förödande för demokratin att SD tillåts gaslighta hela svenska folket.
www.dn.se/sverige/tv4-reportern-inte-riktigt-lika-fri-som-for-en-manad-sedan/

Det är förödande för demokratin att SD tillåts gaslighta hela svenska folket.
www.dn.se/sverige/tv4-reportern-inte-riktigt-lika-fri-som-for-en-manad-sedan/
Nej, vi är bara privatpersoner som diskuterar, eller är du ifrån en trollfabrik?
Jag är då inte.
Ärligt talat så tror jag inte hen förstår alls vad som skiljer.
En rätt intressant sak som man hört många ggr folk bli anklagade för och vara betalda och vi som är sakliga.
Man inser idag att det bara var en projicering.
Nope, vet inte varför du inbillar dig att projicera skulle funka för.
Vi ser annars hur SD hatar TV4 för avslöjat deras lögn om att de inte skulle ha trollfabriker.
Och kallar det för valpåverkan 

Nej SD, det kallas för att bli avslöjade med handen i kakburken att vara lögnare och odemokratisk och när inte kan stå för vad ni vill säga.
Och nu var det betalda anställda med partistödet som vi pratar om nu som är odemokratiska, inte privatpersoner 
Det går inte så bra för dig inser man, för oavsett vart du vänder dig, så kommer rumpan vara där bak ändå och att SD har en massa saker de inte kan stå för genom hemliga konton i trollfabrik.
Nej, vi är bara privatpersoner som diskuterar, eller är du ifrån en trollfabrik?
Jag är då inte.
Ärligt talat så tror jag inte hen förstår alls vad som skiljer.
En rätt intressant sak som man hört många ggr folk bli anklagade för och vara betalda och vi som är sakliga.
Man inser idag att det bara var en projicering.
Nope, vet inte varför du inbillar dig att projicera skulle funka för.
Vi ser annars hur SD hatar TV4 för avslöjat deras lögn om att de inte skulle ha trollfabriker.
Och kallar det för valpåverkan 

Nej SD, det kallas för att bli avslöjade med handen i kakburken att vara lögnare och odemokratisk och när inte kan stå för vad ni vill säga.
Och nu var det betalda anställda med partistödet som vi pratar om nu som är odemokratiska, inte privatpersoner 
Det går inte så bra för dig inser man, för oavsett vart du vänder dig, så kommer rumpan vara där bak ändå och att SD har en massa saker de inte kan stå för genom hemliga konton i trollfabrik.
Bryr mig inte ett skit om valet och när det kommer till SD hemliga trollfabrik med anonyma konton där det sprids hat, desinformation och "humor" de inte vill stå för.
Vad jag däremot bryr mig om såna som måste ljuga och för de inte kan stå för vad de vill säga själva.
Försöker du verkligen säga jag är från SD trollfabrik och med den onådiga kritiken jag ger deras lögner?
Hur inbillade du dig vart ett argument?
Och två, jag är inte med på listan av SD hemliga och anonyma konton heller 
Rätt imponerande att missa så.
Ja, alla partier får säga vad de vill, dock är det bara SD som hade hemliga trollfabriker som betalades med partistödet med anonyma konton.
De andra partier står för vad dom säger, även om det är skräp.
Och det är stor och nu menar vi stor som i GIGANTISK skillnad att vara avlönad av ett parti och en sketen privatperson som mig.
Men vad som helst för skademinimering för SD, så vad som helst att du skriver så sjukt konstiga saker att man undrar om du ens tänker efter före du skriver.