Anonym (S) skrev 2024-05-19 21:35:08 följande:
Ni pratar ju inte ens som jag förstått. Gå samma kurs är inte samma sak som att kommunicera. Du tror att hon tycker si eller så om dig men du vet inte, du tycker det är konstigt att hon är med på dejtappar då du inte flörtar med andra för att i ditt huvud så har ni redan kommit så långt i ert förhållande att ni är exklusiva. Tydligen så "vet" hon att du är intresserad för att ditt huvud har bestämt att hon "vet" det. Du var på väg till henne men stannade i stället för att stirra på henne. Jag skulle gissa att hon i själva verket tycker du är obehaglig.
Ja, fast hon stirrar ju på mig hela dagarna.
Jag kan inte ens fokusera när hon sitter kollar på mig hela tiden.
Och när vi möts och går förbi stirrar hon på mig i 10 sekunder varje gång och ler.
Och hon vet att jag är intresserad eftersom jag kollar tillbaka. Och när jag säger hej så blir hon glad. Och hon försöker alltid komma nära och sätta sig bredvid mig.
det är därför jag funderar på att ??lägga ner?? för jag vill inte att det ska uppfattas obehagligt eller konstigt med tanke på att jag kanske inte ens kommer ta initiativ, så går det bara runt i en cirkel där inget händer.
Därför jag funderar på att antingen börja ignorera, eller sluta kursen.