• Anonym (Ge upp!)

Greta?

Har vi inte fått nog av den människan? Det började med protester och tal och nu med upprepade arresteringar och åtal.
    Ju mindre uppmärksamhet hon får ju mer skit sätter hon sig i.
    Vem skulle stötta henne i detta vansinne?
    Seriös - nä, inte alls

• Svar på tråden Greta?
  • Anonym (Uff)

In i finkan med henne ett par år. Ingen särbehandling öht.
    Är trött på den där skitungen...

• Anonym (Frida)
    Anonym (Aa) skrev 2024-05-12 17:17:37 följande:

Jag har verkligen inget emot henne, men tror att hon mått bra av ett miljöombyte. Kanske kunde hon ställt upp i Paradise Hotel eller nåt?

Jag skulle vilja se den duskutionen när du argumenterar för att Greta ska medverka i Paradis hotel Cool.
    Ni skulle nog behöva lösa lite teknikaliteter först.

1. Transport; flyg och fordon är uteslutet. En segelbåt som tar  henne  i land och därefter häst och vagn till hotellet.

2. All mat måste vara ekologiskt och veganskt 

3. Även hotellets byggmaterial  måste vara ekologiskt och veganskt.

4. Även personalen måste vara ekologiska och veganer.

5. Jag behöver inte uppge vad deltagarna måste vara.. du fattar!

6. Kondomer får inte finnas inne i byggnaden, då kondomens förpackning är av plast.

7. Att prata om klimatförändring när man medverkar i dokusåpan är strikt förbjudet. Deltagarna riskerar att bli diskvalificerade. Kommer bli en mycket svår utmaning för Greta, men det gör det hela mycket mer spännande för oss tittare.

8. Greta är känd för att göra sig av med bekvämligheter. Sängar, lampor , stolar osv ska bort.

9. Det viktigaste av allt, vinsten! Vid vinst får Greta flyga hem med ett  privatplan och vid förlust får hon flyga hem med Ryanair.

Din idé kanske inte är så tokig ändå ;) tror på  riktigt att detta upplägg skulle få hela Sverige att storma framför tvn:)

• Dr Nail
    Anonym (Sommar) skrev 2024-05-12 17:44:37 följande:
    Jag släpper akustisk och går på sakfrågan.. Så nu när hon är vuxen och myndig, så tycker du att hon ska ha specialbehandling för att hon är autistisk?
    Hon ska ha det för hon är det finaste vi har. Vem representerar Sverige?
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Frida) skrev 2024-05-12 18:20:51 följande:

Jag skulle vilja se den duskutionen när du argumenterar för att Greta ska medverka i Paradis hotel Cool.
    Ni skulle nog behöva lösa lite teknikaliteter först.

1. Transport; flyg och fordon är uteslutet. En segelbåt som tar  henne  i land och därefter häst och vagn till hotellet.

2. All mat måste vara ekologiskt och veganskt 

3. Även hotellets byggmaterial  måste vara ekologiskt och veganskt.

4. Även personalen måste vara ekologiska och veganer.

5. Jag behöver inte uppge vad deltagarna måste vara.. du fattar!

6. Kondomer får inte finnas inne i byggnaden, då kondomens förpackning är av plast.

7. Att prata om klimatförändring när man medverkar i dokusåpan är strikt förbjudet. Deltagarna riskerar att bli diskvalificerade. Kommer bli en mycket svår utmaning för Greta, men det gör det hela mycket mer spännande för oss tittare.

8. Greta är känd för att göra sig av med bekvämligheter. Sängar, lampor , stolar osv ska bort.

9. Det viktigaste av allt, vinsten! Vid vinst får Greta flyga hem med ett  privatplan och vid förlust får hon flyga hem med Ryanair.

Din idé kanske inte är så tokig ändå ;) tror på  riktigt att detta upplägg skulle få hela Sverige att storma framför tvn:)

Annars är ju Big Brother ett alternativ, då blir det inte samma problem med resande. Det viktiga är att hon får släppa lös och ha kul.
  • Anonym (Tjej-Hitler)

Finns unga människor som verkligen vill göra något för en bättre miljö och klimat och Greta ger hela miljörörelsen dåligt rykte genom att ständigt bli gripen samt genom att sprida högerextrema konspirationsteorier.

• Anonym (Frida)
    Anonym (Tjej-Hitler) skrev 2024-05-12 22:13:54 följande:

Finns unga människor som verkligen vill göra något för en bättre miljö och klimat och Greta ger hela miljörörelsen dåligt rykte genom att ständigt bli gripen samt genom att sprida högerextrema konspirationsteorier.

Jag tycker att du ska starta en egen rörelse :) En motrörelse till Greta så att det blir lite jämnvikt. 

Jag hejar på dig!

• Anonym (Ge upp!)

Man kan göra större nytta än att limma fast sig på E4 och  förhindra utryckande ambulanser.
    Snacka om att dra på sig idiotstämpel!
  • Tow2Mater

Det radikala miljörörelsen är väl del av vänsterextremerna och deras konspirationer.
  • Anonym (HmJ)
    Dr Nail skrev 2024-05-12 17:32:02 följande:

Så sjukt obehagligt oxå med alla som driver med henne pga hon är akustisk. Så som de aldrig skulle våga irl

Verkligen
  • Anonym (Ge upp!)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-05-12 22:45:07 följande:
    Verkligen
    Då borde hon också kunna på något vis inse hur hennes diagnos påverkar hennes mål och hur hon försöker ta sig dit.
    Vi andra människor hat ju andra referensramar
Svar på tråden Greta?