• Sally101

BF Februari 2025

Hej! Har skapat en grupp för oss som har plussat och är beräknade att föda någon gång i februari 2025 GravidSolig

Vi kan följas åt här och dela med oss av frågor, känslor, tankar {#emotions_dlg.flower}

Jag plussade 24 maj och är (utifrån äl) beräknad 4 februari! Vi har försökt i ett år och har två missfall bakom oss, vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gångHjärta

• Svar på tråden BF Februari 2025
  • EFW
    Evasonja skrev 2024-06-23 08:17:48 följande:

Här är en ny länk, jag testade göra en grupp på fb, hoppas det är okej 😊. Den är dold och ej synlig för andra som ej har länken, även privat. 

Jag har varit med i två liknande grupper mina andra graviditet och tyckte det var så skönt att kunna skriva med likasinnade 😊. 

https://fb.me/g/p_tEpH91ewfuYNYCgE/eStFTtYe

Super!! Tack för insläpp 😍
  • Angiesmamma
    MissKopp skrev 2024-06-21 22:49:36 följande:
    Det står att länken har gått ut när man trycker på den :(
    Vad tusan 🥲 
    såg att de fanns en annan grupp här nere som någon hade gjort och gick att komma in på den 🥰 så vi kör på den! 
  • Angiesmamma
    Evasonja skrev 2024-06-23 08:17:48 följande:

Här är en ny länk, jag testade göra en grupp på fb, hoppas det är okej 😊. Den är dold och ej synlig för andra som ej har länken, även privat. 

Jag har varit med i två liknande grupper mina andra graviditet och tyckte det var så skönt att kunna skriva med likasinnade 😊. 

Absolut helt okej! ☺️
  • Pez

För mig verkar det inte funka att klicka på någon länk, kommer bara fram till fb startsida? Aja jag får väl hänga här 🤷

• Pez
    Pez skrev 2024-06-23 17:48:47 följande:

För mig verkar det inte funka att klicka på någon länk, kommer bara fram till fb startsida? Aja jag får väl hänga här 🤷

Kom på att den som bjuder in kanske måste skicka en unik länk till varje person eller har det funkat för fler? 
  • Anonym (Todeloo)

Hej jag hänger också på här, jag har bf 1 mars men mina två tidigare har kommit i v 38+0 och 36+5 så jag räknar med en februaribebis.

Jag får inte heller länken till fb att fungera. 

Det blir en liten sladdis för vår del, jag hade ett missfall i vecka 6 i februari så jag hoppas att det går bättre denna gången. Jag är 36 och bor i gbg. 

• EFW
    Pez skrev 2024-06-23 17:48:47 följande:

Så konstigt, jag klickar bara på den och sedan ?följ länk? och så vill min telefon att jag ska öppna i appen och så kommer gruppen fram. 

Men kanske att om ni skriver ett namn att man kan bjuda in också? 😊

• Pez
    EFW skrev 2024-06-23 18:30:16 följande:

Så konstigt, jag klickar bara på den och sedan ?följ länk? och så vill min telefon att jag ska öppna i appen och så kommer gruppen fram. 

Men kanske att om ni skriver ett namn att man kan bjuda in också? 😊

Jag har iaf lyckats klura ut hur man skickar meddelanden till varandra.

Man måste logga in på en dator, gå till meddelanden och klicka i "nytt meddelande". Sen skriver man namnet på den man vill skicka till. Det funkar inte på mobilen utan endast på dator. 

Men nu funkar det inte att skriva till Evasonja för det står att medlemmen inte finns? Hahaha det går verkligen troll i detta 🙈😂
  • Evasonja

Jag kan testa skicka länken från dator via meddelande så som du skriver men jag tänker att det är samma länk som här i tråden. 

Lägger in länken här igen, man kanske behöver klicka på den via en dator? För mig fungerar det när jag bara trycker på den 🙈

• Evasonja

Om ni kan skicka era namn och beskriva er profilbild för mig kan jag bjuda in er på Facebook kom jag på 🤗 skriv antingen här eller skicka privat 😄

Svar på tråden BF Februari 2025