• Sally101

BF Februari 2025

Hej! Har skapat en grupp för oss som har plussat och är beräknade att föda någon gång i februari 2025 GravidSolig

Vi kan följas åt här och dela med oss av frågor, känslor, tankar {#emotions_dlg.flower}

Jag plussade 24 maj och är (utifrån äl) beräknad 4 februari! Vi har försökt i ett år och har två missfall bakom oss, vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gångHjärta

• Svar på tråden BF Februari 2025
  • MissKopp

Hejsan! Grattis till er alla!

Jag vill gärna vara med i FB gruppen men förstår ej hur jag ska skicka PM? Kan du snälla kontakta mig så jag kan skicka min uppgifter. Jag har beräknad BF 22 Februari 2025 ❤️

//M

• Pez

Jag plussade idag på ÄL+12, anade ett streck på ÄL+10. Bf blir väl typ 25 februari, ska bara ta mig förbi BIM 😬 håller tummarna att den vill stanna 🍀

• Anonym (A.A)

Jag jinxade nog det igår när jag skrev här att jag inte har några symptom ????
    På kvällen kräktes jag nästan av tandkrämen och idag har jag vid två tillfällen nästan kräkt helt utan någon speciell anledning.
    Även om det varit skönt utan symptom och att jag varit tacksam över att slippa det så känns det samtidigt lite bra att ha symptom, det känns liksom lite tryggt för att man vet om att då händer det faktiskt ngt där inne och det är inte på låtsas ❣️

• Älskadelillaliv

Hej
    Nyligen plussat bf 17 februari tror jag. Har några mf bakom så vågar inte hoppas ännu. Men tänkte va fan hoppar med här ändå. 
    Är 40 och lite nervös för åldern. Är gärna med fb gruppen också om det är okej 

• Anonym (Bf7feb)

Hej alla!

Har läst lite i den här tråden sedan jag plussade, men först nu vågar jag skriva. 

Jag har redan ett barn på tre år, som nu kanske ska få ett lillasyskon. Men jag har också tre missfall i bagaget, så känner en stark oro. Genom att läsa här inser jag att jag absolut inte är ensam, varken om tidigare missfall eller oro.

Går in i vecka 7 idag och jag märker att jag så smått börjar våga hoppas. Vilket också känns läskigt. Fint om vi kan stötta varandra genom dessa veckor av ovisshet! 

Facebook-grupp känner jag mig för osäker och orolig för än så länge, men bollar gärna tankar och upplevelser här :) 

• MissMaybeBaby10

Hej, hoppar in här. Testade precis positivt på cb digital och fick veck 3+. Har testat positivt innan men varit orolig över stegring (1 utomkveds, 1 uteblivet missfall och ett vanligt missfall i bagaget) men har också 4 fina barn. Detta var väldigt oplanerat men vi är ändå glada. Jag är  beräknad till alla hjärtans dag 🥰 så i vecka 5+1 idag. 

• MissMaybeBaby10
    Älskadelillaliv skrev 2024-06-15 20:09:14 följande:

Hej
    Nyligen plussat bf 17 februari tror jag. Har några mf bakom så vågar inte hoppas ännu. Men tänkte va fan hoppar med här ändå. 
    Är 40 och lite nervös för åldern. Är gärna med fb gruppen också om det är okej 

Jag fyller 40 i sommar, så du är inte ensam ☺️
  • Sally101

Hej, välkommen alla nya ❤️ Jag startade ju tråden och har sen varit lite frånvarande, blev så rädd i veckan då jag fick små bruna flytningar och lite rosa i två dagar. Vi har två missfall varav ett uteblivet bakom oss, vilket såklart (för mig) sätter igång oron. Nu är flytningarna som vanligt och gravidsymtomen ökar, främst ont i brösten 😫 så SJUKT ont i brösten. 

Det är fint att läsa era inlägg och jag hoppas jag kan vara lite mer aktiv framåt, jag gillade idén om facebooksida, men vet heller inte hur det ska gå till med pm till anonym.. Vi får stanna här så länge, om ingen annan vill skapa en facebooksida ☺️

Ha det fint 🌼

• Rockbrud

Jag hakar också på! Plussade förra veckan bf runt 11.2. Har många år av försök, misslyckad ivf samt en MA i mars, inklusive alla komplikationer. 

MA var väldigt jobbig på mig o e mentalt inte beredd ännu. Vågar dessutom inte riktigt tro på det med vårt bagage Då jag har noll symtom
    men hoppar på gruppen o hoppas lite

• Älskadelillaliv
    MissMaybeBaby10 skrev 2024-06-16 07:02:17 följande:
    Jag fyller 40 i sommar, så du är inte ensam ☺️
    Va roligt 😃.
Svar på tråden BF Februari 2025