• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 16:17:03 följande:
    Varför är du så taskig för? Jag har betett mig klantigt men  iinte som ett svin.

Vet inte vad jag ska säga, det är din åsikt
    Så det är okey för dig att vara taskig mot din syrra?

Du jag är inte ensam om att tycka att folk är svin som knullar sina familjemedlemmars flick-/pojkvänner, sambos eller make/maka.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Stefan)
    EnAnonumius skrev 2024-08-02 05:44:56 följande:
    För att kunna PM:a folk så måste man ha ett registrerat konto.
    Har inte alla det som skriver här?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-01 19:30:14 följande:
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Du vet väl inte vad han har fått höta om du inte är med din syster 24/7.
    Han har säkert också fått höra några väl valda ord.
    Men det du har gjort mot din syster är trots allt värre.

Ja,det är klart att du får det. Men det betyder inte att andra måste tycka att du har rätt för det.
  • molly50
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-01 20:35:48 följande:

Hur skriver man PM?

Man måste ha ett registrerat konto och man kan inte pm:a någon som skriver anonymt,eller som har sin profil låst.
  • molly50
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-02 08:29:30 följande:
    Har inte alla det som skriver här?
    Jag tror man kan skriva här som gäst också.
  • Anonym (Stefan)
    molly50 skrev 2024-08-02 10:57:20 följande:
    Man måste ha ett registrerat konto och man kan inte pm:a någon som skriver anonymt,eller som har sin profil låst.
    Ok tack. Alla verkar ha låsta konton... Jag har ett konto här men kan inte gå in på någon annans profil...
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-02 11:19:12 följande:
    Ok tack. Alla verkar ha låsta konton... Jag har ett konto här men kan inte gå in på någon annans profil...
    Jag kommer inte heller in på andras profiler. Det går inte klicka på folks användarnamn. Det händer inget.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-08-01 19:03:04 följande:
    Fast det är ju det man är när man knullar syrans kille,'
    Och du behöver uppenbarligen få höra det.

Hade du velat så hade du inte gjort det du gjorde.

Ja,men klarar du inte av att hålla ihop benen så ska du kanske sluta festa tills du klarar av det.

Jag är inte feg. Jag tycker bara att det är enklare att bevisa genom att anmäla och låta moderatorerna avgöra.
    De kan nämligen se din ip-adress och se om du har skapat fler,liknande trådar tidigare.
    Dessutom har jag sett dig skriva i andra trådar att du har flera kk och älskar att vara otrogen.
    Så vill du trolla så försök åtminstone låta trovärdig.

Känns som jag bara ska få ta emot allt utan att få ha min åsikt. som sagt jag tror ingen vill bli kallad för svin oavsett vad och att man får så långa kommentarer visar bara hur fega och elaka människor är mot varandra.

Som sagt jag är ingen snuskhummer som ligger hela tiden, så benen är ihop för det mesta. 

Du är nog den fegaste som finns.

Fast oavsett om dom ser ip-adress mm s har dom junioren aning vad jag gör irl. Folk kan få tro att man trollar jag har erbjudit mig att du får kontakta någon i min närhet eller även mig själv via nr så kan jag bevisa mer

Jag är just singel nu för att jag inte vill såra någon. Jag står för att de är spännande att skissa och smyga för att ligga med en annan. jag har kk:s också men för det menar Dunst man är ett troll? 

som sagt jag ger dig nr så kan personen pratar mer hur jag är och om du vill även träffa personen.
    Men sluta att ljuga

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-02 05:50:29 följande:
    Han är ju ett EX av en anledning.
    Din syrra har ju gjort det ultimata mot honom,  att göra slut med honom och aldrig ha kontakt med honom. 
    Tyvärr kan ju inte din syrra göra samma sak med dig.

Ja du säger att man skal vara ärlig..
    Kom ihåg att andra också har rätt att vara ärliga.. Så ärligt så är man ett stort jävla svin om man knullar sin syrras kille.
    Ja, samtidigt har jag ju fått betydligt högre straff en honom. Både fysiskt och psykiskt och tydligen ska jag bara ta det utan att få säga stopp. det är fegt att så många både irl och här går på mig.

klar man ska vara ärlig.
    Men som sagt man behöver ju inte älta och det känns som vissa njuter att kalla mig för svin. Går till er själva skulle ni vilja blir kallade för svin? Det är inte direkt trevligt att bli kallad för och et gör ont
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-02 05:59:51 följande:
    Hon behandlar dig som det svinet du är.

Bra kräv inte att din syrra slutar att behandla dig som det svinet du är, för tydligen skall empati bara riktas till dig, även om det är egentligen du som har svikit din syrra på ett av de grymmaste sätten man kan göra det på.
    Som sagt bevisar att vissa verkar njuta att kalla mig för svin. Verkligen moget.

Ursäkta? Ska jag säga typ: Syrran, du ska inte sluta behandla som ett svin. Du verkar inte fatta att jag just inte vill bli behandlad som ett svin. Sätt sig in i min situation om dubbade vart jag. 
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille