• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym (Lotta)
    molly50 skrev 2024-08-03 15:11:41 följande:
    Ja,det har hänt mig med.

Ja,precis. Det är för mycket som påminner om de andra trådarna plus de pm jag fick från personen i fråga.
    Ja, det vore alltför otroligt om två olika personer skriver så på samma sätt och om samma ämnen. Plus postar PM där hen skriver som i tråden. Tror hen och vi debatterade i samma tråd i en angränsande grej när hen på nått ovanligt sätt lade ut privata krokar. Tja, ett mysterium är det allt. 
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-06 18:56:13 följande:
    Ja, det vore alltför otroligt om två olika personer skriver så på samma sätt och om samma ämnen. Plus postar PM där hen skriver som i tråden. Tror hen och vi debatterade i samma tråd i en angränsande grej när hen på nått ovanligt sätt lade ut privata krokar. Tja, ett mysterium är det allt. 
    Ja,precis. Hon skrev till mig också att hon hade lagt ut privata krokar till folk som hon visste hade partners.
    Ja,och nicknamnet börjar dessutom på samma bokstav.
  • Anonym (Lotta)
    molly50 skrev 2024-08-06 19:25:31 följande:
    Ja,precis. Hon skrev till mig också att hon hade lagt ut privata krokar till folk som hon visste hade partners.
    Ja,och nicknamnet börjar dessutom på samma bokstav.
    Ursäkta sent svar. Ja, jag håller med. Om nick namnet börjar på samma bokstav är det samma person som lägger ut privata krokar till upptagna. Uppfattar oxå hen som en man som tvärvänder i trådar och låtsas vara en kvinna när alla i tråden utgår ifrån hen är en kille. Humor? Tja, verkar lite så!
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-09 19:55:02 följande:
    Ursäkta sent svar. Ja, jag håller med. Om nick namnet börjar på samma bokstav är det samma person som lägger ut privata krokar till upptagna. Uppfattar oxå hen som en man som tvärvänder i trådar och låtsas vara en kvinna när alla i tråden utgår ifrån hen är en kille. Humor? Tja, verkar lite så!
    Ja,precis. 

Det vet jag inte om jag har tänkt på däremot.
    Men det kanske ligger nå´t i det.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mmm)

Du kan få bo i ett rum hos mig

• Anonym (Lisa)

Som man bäddar får man ligga. Du ska bara ha all straff du kan få. Du klagar att hon sparkar dig i rumpan. Snälla, du ska bara ha det. Hoppas det värkte nör du satte dig.

Du säger att han är ett svin och ett äckel? Absolut är han både ett svin och ett äckel. Men vet du vad? Du är ännu större svin och äckel då då knullade sin systers man. Skäms på dig, hoppas verkligen att du känner dig som ett äckel.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har legat med min systers kille