BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Stort tack❤️
Kul att du frågar, för mycket annorlunda skedde faktiskt. Har testat MASSVIS med metoder tidigare som inte funkat.
Helt ärligt så testade jag ?bisolvon-metoden? denna månad som man läst så mycket om. Men har ingen som helst aning om det är tack vare den eller något annat😅
Folk skriver att man ska ta bisolvon från mensen börjar till äl börjar sedan sluta ta det.
Jag började några dagar efter att mensen slutat och drack bisolvon varje dag i en vecka. Sedan slutade jag då jag insåg att jag inte vet när jag har äl och ville inte hålla på för länge.
Ett par dagar därefter fick jag fullt utslag på äl-testet vilket jag aldrig tidigare fått (detta har dock inte med bisolvonen o göra). Tänkte då att fan jag började ett par dagar för sent med bisolvonen och slutade ett par dagar för tidigt men jaja.
Körde stenhårt på äl test denna månad vilket jag slarvat lite med tidigare. Testade 2-3 ggr om dagen för att inte missa den. I samma veva som positivt äl test fick jag extrema äl smärtor vilket jag aldrig tidigare haft. Har aldrig känt min äl någonsin tidigare och inte heller någonsin fått ett positivt äl test (det kan dock bero på att jag tidigare månader testat fel dagar/tider) Men jag misstänker typ att jag vanligtvis kanske inte ens har äl? men svårt att säga. Hade sex samma dag som positivt äl-test, dagen efter då det fortfarande var positivt, och dagen efter det.
Åt även kosttillskottet ?Kvinna? från apoteket denna månad. Inte ätit det tidigare. Vad det var som gjorde att det äntligen tog sig förblir osäkert men gravid är jag!! ❤️❤️
ANONYM (EP) :
Glömde tillägga att jag är 29 och min man 33 ☺️
Han åt även kosttillskottet ?man? från apoteket denna månad (innehåller typ samma vitaminer som kvinna.) Men som sagt vet inte om det berodde på dom.
Vi har även druckit betydligt mindre alkohol senaste veckorna, knappt någon kväll alls vad jag minns.. medans det förut kunde bli en hel del på helgen hehe..
Vi har också semester nu så det är nog positivt!
Ägglossningen kom senare än vanligt, nu får man bara vänta😅. BIM blir då flyttat till 31/7.
Stort grattis till alla er som testat positivt 🥰🥰
Håller tummarna för oss andra som väntar 🤩

Har ni varit med om spökstreck från dessa test?
Det är inte testa tidigt, och jag ska ha mens om tidigast två dagar. Jag testade inte heller på morgonen. Hmmm.

Önskar gärna haka på en bim-tråd för augusti för den som känner sig manad att skapa en. Eller om det redan finns en som jag missat!
hej!
Är på bim- 8 idag. Spännande.
Försök att skaffa 5e barnet ☺️
skulle vilja testa NU men är väl för tidigt.. men så otålig.
det är första månaden vi försöker.
hej!
Är på bim- 8 idag. Spännande.
Försök att skaffa 5e barnet ☺️
skulle vilja testa NU men är väl för tidigt.. men så otålig.
det är första månaden vi försöker.