• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Rebecka 714

Haha nu har jag gjort de man inte ska göra. I knoooow

bim-5
    klev upp kl 6, astrött. Testade. Var negativt. Kastade de efter 5 min och gick å la mig.

klev upp 9.20 och kände jag skulle bara kolla på det. Och ser då två streck. På alla andra test är de fortfarande negativt som jag kastat innan. 

jag vet att jag är töntig nu. Är lite testberoende För är så spännande och jag vet att man inte ska läsa av resultat efter tiden men ja. De känns ju ändå konstigt :o

ska testa imorgon igen och förhoppningsvis så kommer strecket tidigare.

men har någon av er varit med om detta å sen varit gravid?:)

• Anonym (Sladdis)
    Rebecka 714 skrev 2024-07-25 09:55:05 följande:

Haha nu har jag gjort de man inte ska göra. I knoooow

bim-5
    klev upp kl 6, astrött. Testade. Var negativt. Kastade de efter 5 min och gick å la mig.

klev upp 9.20 och kände jag skulle bara kolla på det. Och ser då två streck. På alla andra test är de fortfarande negativt som jag kastat innan. 

jag vet att jag är töntig nu. Är lite testberoende För är så spännande och jag vet att man inte ska läsa av resultat efter tiden men ja. De känns ju ändå konstigt :o

ska testa imorgon igen och förhoppningsvis så kommer strecket tidigare.

men har någon av er varit med om detta å sen varit gravid?:)

Jag har faktiskt bara varit med om det när jag varit gravid. Annars har dom varit helblanka även efter tiden. Förutom med Clearblue där det alltid blir färgrester.

Så vi håller tummarna! ☺️
  • mammaatillen
    Lillapandan skrev 2024-07-24 16:31:28 följande:
    Håller tummarna för dig! Det är precis samma för mig just nu men man vågar inte hoppas för mycket som du säger ❤️
    Vi får håll tummarna för varann!❤️ idag har jag fått molande värk, får alltid det dagen innan mens eller samma dag, så vi får väl se..är på BIM-4 idag så mensen kan ju komma tidigt :/
  • mammaatillen
    Rebecka 714 skrev 2024-07-24 16:40:35 följande:

Bil -6
    asså är jag inte gravid är det ju sjukt konstigt.

efter äl så brukar alltid den molande känslan gå över för mig och jag mår prima fram till mensen. Då får jag mensvärk DAGEN mensen kommer.

men nu, två dagar efter äl så fortsatte liksom bara den molande känslan.
    nu sen tre dagar tillbaka är det en konstant molande mensvärkkänsla.

inatt vaknade jag upp av att de värkte i magen.
    jag har inte haft sådär så långt innan mens förut :o

tester visar såklart minus men de är ju så tidigt än. Men känner i min kropp att jag är typ 95% säker att jag är gravid, haha. Skulle bli mycker förvånad om mensen kom för då har min kropp verkligen lurat mig.

sååå spännande och så svårt å vänta. Ska testa nu varje morgon tills BIM. Orkar inte vänta 🤣

Spännande ju! Då får vi verkligen hoppas på ett plus 😍
  • mammaatillen

Lugnoro det ser positivt ut! Grattis❤️

Anonym sladdis Grattis till dig❤️

Rebecka 714 jag har också bara fått så när jag varit gravid 😍 vi får hoppas, testa igen snart!

• Moav

Här kom mensen idag 😅 11-12 dagar efter ägglossning. Verkar vara ungefär däromkring jag brukar vara när jag kollar bakåt.

Även om jag verkligen vill ha vår sladdis, så är det på ett sätt skönt att det inte tog sig nu i och med att jag pluggar och i mars i vi mittemellan två praktikperioder. jag vill gärna ta examen med min nuvarande klass i juni 2026, så nästa månad kommer vi hålla igen för att sen börja försöka aktivt ordentligt och inte bara lite nu och då som det blev denna månad. 

Några gemensamma vänner till oss gick idag ut med att de väntar en till, deras barn är lika gamla som våra två andra och min bror ska ha barn fick jag höra också. Så bebislängtan blir ju inte direkt mindre 🥹😍

• Rebecka 714

Idag blev det ett plus för mig, svagt. -4 bim. 

så spännande :)

vet ni om de finns någon grupp för bf april 2025?

• Anonym (Sladdis)
    Moav skrev 2024-07-25 21:15:58 följande:

Här kom mensen idag 😅 11-12 dagar efter ägglossning. Verkar vara ungefär däromkring jag brukar vara när jag kollar bakåt.

Även om jag verkligen vill ha vår sladdis, så är det på ett sätt skönt att det inte tog sig nu i och med att jag pluggar och i mars i vi mittemellan två praktikperioder. jag vill gärna ta examen med min nuvarande klass i juni 2026, så nästa månad kommer vi hålla igen för att sen börja försöka aktivt ordentligt och inte bara lite nu och då som det blev denna månad. 

Några gemensamma vänner till oss gick idag ut med att de väntar en till, deras barn är lika gamla som våra två andra och min bror ska ha barn fick jag höra också. Så bebislängtan blir ju inte direkt mindre 🥹😍

Skönt att du kan se på det så 😊 Lycka till när ni börjar försöka ordentligt ❤️
  • Anonym (Sladdis)
    Rebecka 714 skrev 2024-07-26 07:11:15 följande:

Idag blev det ett plus för mig, svagt. -4 bim. 

så spännande :)

vet ni om de finns någon grupp för bf april 2025?

Stort grattis! 🥰
    Är det första barnet? 

Nä jag har inte hittat nån än, tänkte starta en men ville vänta tills jag plussat på digitalt 😂
    Har plussat så sent i mina tidigare grav så har avvaktat med det men imorgon tror jag att jag tar det digitala 😁
  • Rebecka 714
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-26 07:21:53 följande:
    Stort grattis! 🥰
    Är det första barnet? 

Nä jag har inte hittat nån än, tänkte starta en men ville vänta tills jag plussat på digitalt 😂
    Har plussat så sent i mina tidigare grav så har avvaktat med det men imorgon tror jag att jag tar det digitala 😁

Åh håller tummarna att du plussar! :)
    när ska du ha mens?

Tack :D alltid så overkligt. De tog sig på första försöket men trodde de skulle ta längre tid eftersom man inte är jättefint längre (38 😅)

jag har 4 barn sen innan som är 16,14,11 och 3. Så de känns så roligt med en till så den yngsta får ett syskon också mer nära i ålder.

har du fler? 

Svar på tråden BIM juli 2024