• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Rebecka 714
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-22 07:53:53 följande:
    Ja man är ju så otålig o väntan blir så lång. 
    Men är nog lika bra att vänta nån dag till ☺️
    Har du några tidiga symtom? 
    Asså jag har haft som molande värk enda sen äl som var för 6 dagar sedan. Den känslan brukar gå över för mig efter äl och så brukar jag känna mig normal fram till mens. Men nu känner jag mig uppblåst och ?menavärkig?.

Men de är svårt att säga om man inbillar sig eller inte :D
    du då? När har du bim?
  • Anonym (Sladdis)
    Rebecka 714 skrev 2024-07-22 08:42:02 följande:
    Asså jag har haft som molande värk enda sen äl som var för 6 dagar sedan. Den känslan brukar gå över för mig efter äl och så brukar jag känna mig normal fram till mens. Men nu känner jag mig uppblåst och ?menavärkig?.

du då? När har du bim?
    Jag har bim imorgon eller på onsdag. Men eftersom tempen sjönk idag o negativt gravtest så känns det kört denna månaden. 
    Hänger dock kvar och ser hur det går för er andra som är kvar ☺️
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-22 08:24:25 följande:

Min temp sjönk idag. Tog ett test som va negativt så nu är det bara att invänta mensen. 
    Nää vad trist om det är så?  Får se om jag vågar mig på att ta någon temp imorgon när jag har möjlighet, är den låg vet jag ju att mensen snart kommer även för mig, både och det där med att tempa 🙈 Å ena sidan bra att få veta hur det går så man kan ställa in sig på mensen men samtidigt blir man ju nedslagen. 
  • Snorkfrökenhär
    Rebecka 714 skrev 2024-07-22 08:42:02 följande:

du då? När har du bim?

Jag kände mig också svullen och var öm och hade smått värk av och till i magen många dagar efter ägglossningen den här gången men det avtog. Fick igår en stark ilande/stickande smärta i magen en stund och sen lite molvärk men nu har det avtagit så vet inte om det betyder nåt men kan ju hoppas 😅🙏🏻  ÄL+9 idag. Är inställd på mens, känns långt bort att lyckas. 

Dagarna får gärna gå fort nu känner jag 😅

• knyttets

Grattis till alla som plussat! Här kom mensen idag så det blir nytt försök nästa månad.

• angermanlandskan

ÄL + 11 / BIM -3 och jag testade med morgonurin idag. Jag har haft ont i buken till och från i en vecka, varit illamående sedan någon dag tillbaka. Haft mer lust än vad jag brukar efter ägglossningen också. 

Vågar inte hoppas på så mycket, jag kan inbilla mig och jag kan se fel på testet. Även om det skulle vara positivt är det ju heller inte säkert att det går hela vägen. Men visst är det inte bara jag som ser ett spökstreck?

• Anonym (Jag ser!)
    angermanlandskan skrev 2024-07-22 10:47:12 följande:

ÄL + 11 / BIM -3 och jag testade med morgonurin idag. Jag har haft ont i buken till och från i en vecka, varit illamående sedan någon dag tillbaka. Haft mer lust än vad jag brukar efter ägglossningen också. 

Vågar inte hoppas på så mycket, jag kan inbilla mig och jag kan se fel på testet. Även om det skulle vara positivt är det ju heller inte säkert att det går hela vägen. Men visst är det inte bara jag som ser ett spökstreck?

Nog är det positivt allt. Grattis!
  • angermanlandskan

Tack Anonym (Jag ser!) ❤️

Skräckblandad förtjusning nu. Jag vet knappt någonting om att vänta eller ha barn. Hur kommer jag att må, vad får jag äta och inte, hur funkar föräldrapenning, vad behöver vi förbereda? 😩

Vågar inte riktigt tro på det heller. Jag köpt ett tvåpack CB-tester (testa tidigt) och tänker att jag ska ta ett senare idag och ett imorgon. Hjälp. 😮?💨

• EmmaJoh

angermanlandskanan jag ser också! Kul! Skrattande

Vet inte vad min kropp håller på med. Neg test i går morse, mensvärk i går kväll, BIM i dag men inte kommit någon mens och den kommer alltid på morgonen. Lite lätt molande värk och illamående så kanske inte kört, vet inte. Det blir som det ska. :) 

Svar på tråden BIM juli 2024