• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • OtroligtAnonym1989
    Juliaaaaaaaaa skrev 2024-07-04 22:55:38 följande:
    Vad spännande! Det låter ju väldigt lovande🤩 bim kanske bara är några dagar längre bort än vad du trodde? Så att testet inte ger utslag ännu? jag ska hålla alla tummar i alla fall!😀

Tack för stödet ❤️ Hopas så otroligt mycket på att det visar plus inom några dagar! Jag brukar inte må såhär illa flera dagar i rad, och då förra graviditeten gick väldigt fort vet jag inte om jag mådde såhär innan?

• Anonym (Barn nr 4)

Halloj. Försöker få till 4e barnet, andra försöket är vi på och BIM 11/7 😍

Gjorde ett testa tidigt CB test men ser blankt ut? vill någon trixa med bilden så varsågod 😊
  • OtroligtAnonym1989
    OtroligtAnonym1989 skrev 2024-07-04 23:06:04 följande:

Tack för stödet ❤️ Hopas så otroligt mycket på att det visar plus inom några dagar! Jag brukar inte må såhär illa flera dagar i rad, och då förra graviditeten gick väldigt fort vet jag inte om jag mådde såhär innan?

Negativt även idag på morgonen, tyvärr. Ingen mens ännu men har ont sedan ett par dagar tillbaka? senaste sexandet för 11 dagar sedan så borde plussa snart om det blir något.
  • Lindavs
    Juliaaaaaaaaa skrev 2024-07-04 22:57:20 följande:
    Vad kul, välkommen! Då ligger vi väldigt nära i tid☺️ Jag har bim den 15 eller lite tidigare kanske.
    Tack! 😊 Ja, extra kul att följas åt. Jag har nog 16e eller 17e som BIM. Cykellängd har varierat lite mellan 26-27 dagar. Håller verkligen tummarna för oss båda ❤️ Kan erkänna att det känns lite hopplöst, jag hade väääldigt lätt att bli gravid innan mitt utomhavandeskap 😞 så
    nu känns det som om det har gått evighetslång
    tid 😬
  • Anonym (2kiddo)

Hej
    Hoppar in i tråden,BIM nästa vecka. Har kort lutealfas på 10-11 dagar.
    Grattis till er som plussat hittills, hoppas att vi blir många fler ❤️

1/7, hyjg9503, 1a barnet, 1a försöket - plussat 28/6
    1/7, Hoppas på barn nr.4 , 2:a försöket plussat 29/6
    3/7 OtroligtAnonym1989, 2a barnet, 13e försöket. Negativt test 4/7
    6/7, Micasto, 1:a barnet, 1:a IVF-försöket - mens+neg test 29/6
    7/7 Söderloppan, 1a barnet, 3:e försöket efter missfall
    9/7, Sand13, 20:e försöket, 5:e barnet (1:a för sambon)
    9/7, 2025Mackenzie, 2:a barnet, 1:a försöket
    9/7, Juliab, 2:a barnet, 10e försöket. Två missfall. 
    11/7 Morticia91 1a barnet 7de försöket.
    11/7 2kiddo 3dje barnet, 1a försöket
    12/7, Båten, 4:e barnet, 5:e försöket. 
    15/7, Juliaaaaaaaaa, 1:a barnet, 4:e försöket efter missfall 
    16/7, Lindavs, 2:a barnet, 5:e försöket efter utomhavandeskap
    21/7 Signatur, 1:a barnet, 10:e försöket
    23/7  viplanerar3an, 3:e barnet 
    25/7, Lugnoro, 1:a barnet, 4:e försöker efter missfall
    26/7, Snorkfrökenhär, 3:e barnet, 3:e försöket

27/7, Lillapandan, 1:a barnet, 3:e försöket
    27/7, JustinzeVar, 2:a barnet, 9:e försöket
    30/7 mammaatillen, 2a barnet (1a för sambon), 8e försöket
    30/7 knyttets, 2:a barnet, 2:a försöket

• Juliaaaaaaaaa
    Lindavs skrev 2024-07-05 20:19:56 följande:
    Tack! 😊 Ja, extra kul att följas åt. Jag har nog 16e eller 17e som BIM. Cykellängd har varierat lite mellan 26-27 dagar. Håller verkligen tummarna för oss båda ❤️ Kan erkänna att det känns lite hopplöst, jag hade väääldigt lätt att bli gravid innan mitt utomhavandeskap 😞 så
    nu känns det som om det har gått evighetslång
    tid 😬
    Ja verkligen, håller också tummarna för oss båda!❤️ så tråkigt med utomhavandeskap😔 jag känner samma, gick ganska snabbt för oss att bli gravida innan vi fick missfall men nu har det varit väldigt segt. Jag fick också någon sorts hormonfel efter missfallet med mellanblödningar mm så tror tyvärr att det är risk att det blir svårare att lyckas nu. Börjar bli väldigt less på det faktiskt men vi får kämpa vidare🥰 jag är på äl+7 idag men har inga symptom alls! 
  • Anonym (Morticia91)

Äl +9 idag och lyckades motstå frestelsen att ta ett test i morse. Har bestämt att sluta testa innan BIM dels pga att det blir dyrt nu när det tar tid att bli gravid och dels för att minska stressen. 

Nån mer som inte ska testa?

• OtroligtAnonym1989
    Anonym (Morticia91) skrev 2024-07-06 10:00:47 följande:

Äl +9 idag och lyckades motstå frestelsen att ta ett test i morse. Har bestämt att sluta testa innan BIM dels pga att det blir dyrt nu när det tar tid att bli gravid och dels för att minska stressen. 

Nån mer som inte ska testa?

Jag försöker att inte testa men har ändå testat fyra gånger senaste veckan... är BIM+några dagar nu och testar negativt! Hur håller du lugnet?

Testade negativt senast imorse igen..
  • Anonym (Barn nr 4)
    Anonym (Barn nr 4) skrev 2024-07-04 23:16:26 följande:
    Halloj. Försöker få till 4e barnet, andra försöket är vi på och BIM 11/7 😍

Gjorde ett testa tidigt CB test men ser blankt ut? vill någon trixa med bilden så varsågod 😊

OBS! bilden och inlägget ovan också mitt 😊

Hej allihop! 

Maria heter jag, gift, 3 barn på 14,10 & 6 år.

nu hoppas vi på en liten 4a och vi är just nu på andra försöket 🙏🏻 

Har BIM 11/7 och idag testade jag med ett test från Abblo pharma testa tidigt som mäter  5 mlU/mL. 

jag vågar inte hoppas för mycket då det mycket väl kan vara spöksträck då det är 5 dagar kvar till bim. 
    Men vad tror ni???? 🥲🥹❤️

Svar på tråden BIM juli 2024